Supernatural (2005- )

Ιουλίου 20, 2015
Γεια σε όλους! 
Είμαι η Χρυσή και σήμερα θα σας μιλήσω για την αγαπημένη μου σειρά.
Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι είτε την παρακολουθείτε είτε την έχετε ακουστά.
Ωστόσο, δεν μπορούσα να συγκρατηθώ και να μην γράψω ένα άρθρο για αυτήν, βοηθώντας και αυτούς που ψάχνουν μια πραγματικά αξιόλογη σειρά φαντασίας.

Όπως καταλάβατε και από τον τίτλο του άρθρου, η σειρά δεν είναι άλλη από το πολυαγαπημένο Supernatural.

Είδος: Φαντασίας




Περίληψη

Η οικογένεια Winchester δεν είναι μια συνηθισμένη οικογένεια. Μετά από τον θάνατο της γυναίκας του από ένα δαίμονα, ο John (Jeffrey Dean Morgan) έμαθε για όλο το "σκοτάδι" που υπάρχει στον κόσμο και εκπαίδευσε τους γιούς του, Sam (Jared Padalecki) και Dean (Jensen Ackles) να κυνηγούν τέρατα και να σώζουν ανθρώπους μαζί του. Όταν, όμως, ο πατέρας τους εξαφανιστεί, θα καταφέρουν τα δύο αδέρφια να τον βρουν και να σώσουν τον κόσμο από οτιδήποτε υπερφυσικό βρεθεί στο δρόμο τους;


Η σειρά μέχρι τώρα έχει 12 κύκλους και τον Οκτώβριο του 2017 θα ξεκινήσει ο 13ος κύκλος στο κανάλι CW.



Προσωπική εμπειρία

Είχα μία γνωστή που έβλεπε την σειρά κι έλεγε ότι ήταν υπέροχη και μου πρότεινε 1-2 φορές να την αρχίσω. Ωστόσο, εγώ νόμιζα ότι θα ήταν πάρα πολύ τρομακτική και συνέχεια την έβαζα στην άκρη, αφήνοντάς την πολύ καιρό στη λίστα με τις σειρές που έλεγα να δω. Μια μέρα λοιπόν αποφάσισα να το αρχίσω, λέγοντας στον εαυτό μου ότι αν ήταν τρομακτικό, δεν θα το συνέχιζα. Μόλις είδα το πρώτο επεισόδιο, όμως, ξετρελάθηκα και άρχισα να βλέπω κι άλλα επεισόδια. Όταν ήμουν κάπου στην μέση προς τέλος του 2ου κύκλου, κόλλησα σε τέτοιο σημείο που άφησα όποια άλλη σειρά είχα αρχίσει για να βλέπω Supernatural. Έχουν περάσει μόνο 5 μήνες σχεδόν από τότε που άρχισα να το βλέπω και είμαι ήδη στον 10ο κύκλο. Επίσης έχω παροτρύνει όλους/ες τους/τις φίλους/ες μου να δουν και όλοι/ες το λάτρεψαν.



Αξιολόγηση

Πραγματικά υπέροχη σειρά. Το backstory είναι πάρα πολύ ωραίο και το γεγονός ότι τα περισσότερα επεισόδια έχουν και δικά τους, μικρά αυτοτελή σενάρια κάνει τη σειρά ακόμη πιο ωραία. Το πιο σημαντικό πράγμα σε αυτή τη σειρά είναι ότι δεν είναι "άλλο ένα show με φαντάσματα, ζόμπι και βρικόλακες", καθώς μεταδίδει πάρα πολλά μηνύματα, με κυριότερες τις αξίες της οικογένειας και της αδελφικής αγάπης, πράγμα που οι περισσότερες σειρές τέτοιου είδους αμελούν και συγκεντρώνονται πιο πολύ στις ερωτικές σχέσεις. Προσωπικά μου αρέσει που ο σεναριογράφος μας  "δίνει" το μήνυμα ότι δεν χρειάζεσαι πάντα κάποιο άτομο του άλλου φύλου για να σε αγαπάει πιο πολύ από τον εαυτό του, αλλά και κάποιο μέλος της οικογένειάς σου, με το οποίο είσαι πολύ δεμένος. Επίσης, ένα άλλο μήνυμα σχετικά με την οικογένεια που διδάσκεται μέσα από την ροή της πλοκής της σειράς είναι πως δεν χρειάζεται κάποιος να είναι αίμα σου για να είναι οικογένειά σου, αλλά να έχετε περάσει πολλά μαζί και να σε στηρίζει στα δύσκολα. Τέλος, οφείλω να πω ότι στον 6ο και 7ο κύκλο η σειρά έκανε μία μικρή "κοιλιά", αλλά επανέκαμψε και με το παραπάνω από τον 8ο.

Βαθμολογία: ★★★★½/★★★★★ (4,5/5 αστεράκια)


So, αυτό ήταν για σήμερα. Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου και να αρχίσετε να βλέπετε τη σειρά, γιατί πραγματικά αξίζει. Σας ευχαριστώ εκ μέρους όλως των συγγραφέων αυτού του blog που διαβάζετε τις δημοσιεύσεις μας και μας υποστηρίζετε.
Να προσέχετε και να θυμάστε,
«η οικογένεια δεν σταματάει στο αίμα»
See ya guys ;)

-Chrissy


ΚΥΝΗΓΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥ

2 σχόλια:

  1. τελειααααααααααααααααααααααααααααααα Χαρι Ποτερ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια! Κέρδισες στο παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού! Είσαι πραγματικό fangirl! Θα αρχίσουμε να ετοιμάζουμε το ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ HARRY POTTER αμέσως!

      -Κάλι & Χρυσή (οι διοργανώτριες του κυνηγιού)

      Διαγραφή

Από το Blogger.