Teen Wolf (2011-2017)

Ιουλίου 28, 2015
Γεια σας!
Είμαι η Χρυσή και σε αυτό το άρθρο θα σας μιλήσω για μία ακόμα αρκετά γνωστή σειρά φαντασίας που μου αρέσει αρκετά. 
Πρόκειται για το Teen Wolf.

Είδος: Φαντασίας


Περίληψη

Η σειρά λαμβάνει χώρα στην πόλη Beacon Hills, όπου ζει ο Scott McCall (Tyler Posey). Μια νύχτα, όταν ο Scott βγήκε στο δάσος με τον κολλητό του Stiles Stilinski (Dylan O'Brien) για να βρουν έναν άνθρωπο που ο Stiles είχε ακούσει τον πατέρα του να λέει ότι είναι νεκρός, ο Scott καταδιώκεται από ένα άγριο ζώο. Ευτυχώς, κατάφερε και γλύτωσε με μόνο ένα δάγκωμα στο πλευρό του. Ή τουλάχιστον νόμιζε ότι γλύτωσε. Αυτό μέχρι να αρχίσει να παρατηρεί κάποιες αλλαγές στον εαυτό του.



Προσωπική εμπειρία

Έμαθα πρώτη φορά για αυτή τη σειρά από ένα βίντεο στο youtube, που είχε θέμα την ερωτική σχέση δύο χαρακτήρων από η σειρά. Μου άρεσε πάρα πολύ η πορεία της σχέσης τους κι έτσι άρχισα να ψάχνω για τη σειρά. Μετά από μία βδομάδα την ξεκίνησα, αλλά είδα μόλις 5 επεισόδια, προτού σταματήσω όλες τις σειρές που έβλεπα για αν δω μία άλλη, που είχα κολλήσει πάρα πολύ και είχε αρκετούς κύκλους. Ωστόσο, εχθές το βράδυ με ρώτησε μία φίλη μου που έψαχνε για σειρές αν είναι ωραίο. Έτσι το θυμήθηκα και σήμερα το πρωί το ξεκίνησα πάλι. Είμαι ήδη στον 2ο κύκλο και την λατρεύω.


Αξιολόγηση

Πολύ αξιόλογη σειρά. Αρκετά ενδιαφέρον backstory και "καλοφτιαγμένοι" χαρακτήρες. Πετυχαίνει με κάθε λεπτομέρεια να δείξει στους θεατές την ζωή των εφήβων στο λύκειο και πόσο πιο δύσκολη μπορεί να γίνει αν προστεθεί και το βάρος της γνώσης για το υπερφυσικό, ΄πόσο μάλλον του να είναι οι ίδιοι τους τέτοια πλάσματα. Περιγράφει ακριβώς τα σκαμπανεβάσματα του σχολικού έρωτα και τις παρεξηγήσεις και τα λάθη της νεανικής φιλίας. Τέλος, έχει διάφορες ανατροπές, άρα και σασπένς και επιθυμία για την συνέχεια.΄

Βαθμολογία: ★★★★/★★★★★ (4/5 αστεράκια)


So, αυτό ήταν για σήμερα. Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου και να αρχίσετε την σειρά, γιατί είμαι πραγματικά αξιόλογη. Σας ευχαριστώ, εγώ και όλα τα κορίτσια που γράφουμε σε αυτό το blog, που μας παρακολουθείτε και που συνεχίζετε να διαβάζετε τα άρθρα μας.
Να προσέχετε και να θυμάστε, 
όλες μας οι αποφάσεις έχουν κι ένα τίμημα, καλό ή κακό. Κάποιες φορές και τα δύο.
-Chrissy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.