Συνέντευξη με την KatiaBlack4 από το Wattpad

Ιουλίου 20, 2015
Χαίρετε παιδιά!! Αυτή είναι η νέα μας κατηγορία με τίτλο ''Η συνέντευξη της εβδομάδας''!! Όλες έχουμε ενθουσιαστεί με αυτή την κατηγορία και ήδη κιόλας έχουμε συνεννοηθεί με κάποιους αρκετά γνωστούς στον τομέα της γραφής από το wattpad. Σήμερα μιλήσαμε με τη KatiaBlack4 για να μας πει τις σκέψεις της και τα σχέδια της στο μέλλον με τη γραφή.


1.Γεια σου Κάτια!! Καταρχήν σε ευχαριστούμε πολύ που δέχτηκες να μας δώσεις αυτή την    συνέντευξη!!

Παρακαλώ! Εγώ ευχαριστώ για την πρόταση!

2. Θα θέλαμε να μας πεις πώς άρχισες να γράφεις στο wattpad. Υπήρχε κάποια αφορμή; Πως ανακάλυψες το site;

 Λοιπόν ναι φυσικά και υπήρχε αφορμή! Όταν άρχισα να διαβάζω βιβλία, πριν περίπου 4-5 χρόνια, είχα καταλάβει ότι μου άρεσε πολύ όλο αυτό, το διάβασμα δηλαδή. Την περίοδο εκείνη, διάβαζε και η κολλητή μου βιβλία και μου πρότεινε να γράφαμε ένα δικό μας σενάριο, και εγώ συμφώνησα. Κάτσαμε λοιπόν μέσω skype και αρχίσαμε να γράφουμε το δικό μας σενάριο. Μέτα από αυτό, υποθέτω απλώς μου άρεσε πολύ και άρχισα να γράφω την πρώτη μου ιστορία το ''Ο Φύλακας Άγγελος Σου''. Όσο για το site το ανακάλυψα τυχαία και αφού άρχισα να διαβάζω και εκεί διάφορες ιστορίες, σκέφτηκα ''γιατί όχι?'' και έτσι ανέβασα την πρώτη μου ιστορία!

3.Όπως μπορούμε να δούμε, έχεις αποκτήσει πολλούς followers και αρκετούς φανατικούς ακόλουθους. Πώς αισθάνεσαι;
Όταν άρχισα να ανεβάζω τις ιστορίες μου δεν περίμενα να έχουν τόσα views, και κάποια στιγμή που είδα ότι το ''Ο Φύλακας Άγγελος Σου'' είχε τόσααα views είχα μείνει, δεν το περίμενα με τίποτα! Αισθάνθηκα πραγματικά πολύ χαρούμενη και φυσικά έκπληκτη.

4.Έχεις συμμετάσχει ποτέ σε κάποιο διαγωνισμό για τα έργα σου, έχεις κερδίσει κάποιο τίτλο;

Φέτος έβαλα 3 από τα έργα μου στο Greek Wattys, και μιας και γράφω και στα αγγλικά, έβαλα και μια από τις αγγλικές ιστορίες μου στο Wattys 2015. Θα δούμε λοιπόν πως θα πάει.

5.Σκέφτεσαι να γράψεις κάποια καινούργια ιστορία;

Και να ταν μόνο μια! Ήδη γράφω μια τώρα στα αγγλικά με υπερφυσικό περιεχόμενο, και οι ιδέες δεν σταματάνε πότε να έρχονται πίστεψε με! Είναι κάτι που πραγματικά αγαπώ και σκοπεύω να συνεχίσω να κάνω.

6.Σκέφτεσαι να τελειώσεις σύντομα κάποια από τις ιστορίες που γράφεις αυτή τη στιγμή;
Χθες ανέβασα τον επίλογο από μια από τις ιστορίες μου, το The Prophecy, και σύντομα θα τελειώσω και την άλλη μου ιστορία ''Η Συμμαχία της Αγάπης''.

7.Πες μας κάποιους συγγραφείς που θαυμάζεις στο site.
 
Λοιπόν οι πιο πολλοί είναι ξένοι διότι μου αρέσει πιο πολύ να διαβάσω στα αγγλικά, αλλά ορίστε η μικρή μου λίστα. Red Assasin (Brik1314), Janie Marie (Janie1617) εδώ να προσθέσω ότι η ιστορία της Who's Afraid of the Big Bad Wolf, είναι πραγματικά απίστευτη, Isabelleronin (Isabelleronin), Bryon Leah Magee (Bryonymagee), Rainy Girl_11 (RainyGirl_11),  ColourMeIn [Peace] (TheUJelly), Live Laugh Write(Anna Tsek), Valia Givens (Valia Givens), Fotis Kypraios (Lumosmaxima97) και τέλος η κοπέλα της οποίας η ιστορία ήταν η πρώτη που διάβασα στο wattpad, Blair (JessGirl93).







8. Σκέφτεσαι να προχωρήσεις στάδιο ως συγγραφέας; ( να εκδώσεις κάποιο βιβλίο, να δουλέψεις σε κάποια εφημερίδα, να γίνεις δημοσιογράφος…)
 
Θα ήθελα πολύ να εκδόσω ένα από τα βιβλία μου είναι η αλήθεια και αν και ακόμα δεν το έχω ψάξει όσο θα έπρεπε κάποια στιγμή θα το κάνω και ελπίζω να τα καταφέρω!

9. Σε ευχαριστούμε πολύ που μας έδωσες αυτή τη συνέντευξη!! Σου ευχόμαστε καλή συνέχεια στο wattpad με επιτυχίες και ένα καλό καλοκαίρι!!

 Επίσης καλό καλοκαίρι και να περνάτε πάντα κάλα! Χάρηκα πάρα πολύ που σας έδωσα συνέντευξη και καλή συνέχεια και επιτυχία στο blog σας!



Για όσους ενδιαφέρεστε να διαβάσετε τις ιστορίες της Κάτιας στο wattpad, πατήστε εδώ


Αυτή ήταν η σημερινή συνέντευξη!! Ελπίζω να σας άρεσε και ευχαριστούμε και πάλι την Κάτια που δέχτηκε τη συνέντευξη!!

Τα λέμε!!

#Valia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.