Συνέντευξη με τον EverlarkBtw του Wattpad

Ιουλίου 27, 2015
Γεια σας! Αυτή είναι μια συνέντευξη από τον @EverlarkBtw, συγγραφέα στο Wattpad. Ελπίζω να σας αρέσει!


Blogger Κάλι:  Γεια σου Ορέστη! Πρώτα απ' όλα θέλω να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες να γίνει η συνέντευξη!
Ορέστης: Καλημέρα! Εννοείται πως δεν θα απέρριπτα την πρόταση

Blogger Κάλι: Χαίρομαι για αυτό! Είσαι πολύ καιρό μέλος στο wattpad; Τι έχεις να σχολιάσεις για αυτό το site;
Ορέστης: Το wattpad το ανακάλυψα τα χριστούγεννα και είχα γράψει δύο μέτριες προς κακές ιστορίες, που διέγραψα, όταν άρχισα (από το 2015) να ασχολούμαι κανονικά. Είναι ένα πολύ καλό σάιτ, με όλων των ειδών ιστορίες, που σου δίνει αρκετές προοπτικές. Δυστυχώς οι περισσότερες (το 60% ας πούμε) των ιστοριών στα ελληνικά που δεν είναι φαν-φικ είναι συνήθως ρομαντικές κλπ, από αυτή την άποψη οι ελληνικές ιστορίες θα μπορούσαν να βελτιωθούν.

Blogger Κάλι: Πότε αποφάσισες να ξεκινήσεις να γράφεις δικές σου ιστορίες και να τις δημοσιεύεις εκεί και γιατί;
Ορέστης: Ξεκίνησα με ένα φανφικ τον Ιανουάριο (που δεν έχω τελειώσει) και μετά έχω γράψει ακόμα δύο φανφικ και χθες (!) ξεκίνησα μια εντελώς δικιά μου ιστορία (από όλα αυτά δεν έχω τελειώσει τίποτα) ο λόγος που άρχισα να δημοσιεύω είναι βασικά γιατί για ένα μεγάλο διάστημα σταμάτησα να γράφω, και τα φανφικ είναι καλή εξάσκηση.

Blogger Κάλι: Καλό σκεπτικό! Πως αντλείς έμπνευση για τα βιβλία σου;
Ορέστης: Στα φανφικ (όσα έχω δημοσιεύσει αλλά και αυτά που είναι ακόμα σε χαρτί) συνήθως μου κινεί το ενδιαφέρων κάποιος χαρακτήρας που δεν αναφέρεται πουθενά το παρελθόν του, η γράφω για την συνέχεια μετά το τέλος των βιβλίων. Αντίθετα στις δικές μου ιστορίες, η έμπνευση έρχεται σπάνια αλλά όταν έρχεται είναι καλή!
 
Blogger Κάλι: Έχεις κάποιο κανόνα όποτε γράφεις; Και προτιμάς να γράφεις στο χαρτί ή στον υπολογιστή;
Ορέστης: Μάλλον όχι κάποιον ιδιαίτερο κανόνα. Γράφω μόνο σε υπολογιστή, αλλά κρατάω πολλές σημειώσεις για να έχω στο μυαλό μου τι περίπου να κάνω στα επόμενα κεφάλαια.

Blogger Κάλι: Μάλιστα! Ας μιλήσουμε τώρα για τα βιβλία σου! Έχεις τέσσερα βιβλία δημοσιευμένα στο προφίλ σου στο wattpad (@EverlarkBtw). Ανέφερες πιο πριν ότι ξεκίνησες να γράφεις μία non-fan fiction ιστορία. Μίλησε μας για αυτή.
Ορέστης: Λέγεται The TimeTrap. Ξεκίνησα να την γράφω εχθές, και είναι μια ιστορία που είχα στο μυαλό μου εδώ και χρόνια (κυριολεκτικά) αλλά δεν ήξερα πως να την γράψω και με ποιο θέμα που να είναι σχετικά πρωτότυπο. Αλλά τελικά η έμπνευση ήρθε από ένα περίεργο μαγαζί που είδα και σκέφτηκα πως θα ήταν ένα μαγαζί που ο χρόνος περνάει πριν το καταλάβεις.

Blogger Κάλι: Μάλιστα! Καλή συνέχεια!
Σκοπεύεις να πάρεις μέρος στα ανεπίσημα Greek Wattys (τα οποία είναι ένας διαγωνισμός για να διακριθούν οι καλύτερες ελληνικές ιστορίες); Αν ναι, με ποιο βιβλίο σου;

Ορέστης: Ναι, πήρα μέρος με την μεγαλύτερη σε κεφάλαια ιστορία μου αλλά επειδή είναι φανφικ δεν είμαι σίγουρος ότι θα την συμπεριλάβουν. Ελπίζω πως ναι, γιατί παρότι οι ήρωες κλπ δεν είναι δικά μου, και ουσιαστικά συνέχισα τα βιβλία που κάποιος άλλος έγραψε, έχω δουλέψει πολύ για αυτή την ιστορία.

Blogger Κάλι: Νομίζω πως πρέπει να τη συμπεριλάβουν γιατί παρόλο που δεν σου ανήκουν οι χαρακτήρες, σου ανήκει η ιστορία και αυτό κρίνουν! Καλή επιτυχία! Φαντάζομαι ότι διαβάζεις βιβλία στον ελεύθερο χρόνο σου. Ποια είναι τα αγαπημένα σου;
Ορέστης: Και εγώ αυτό ελπίζω! Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι κυρίως σειρές όπως ''The Hunger Games'' ''Divergent'' ''The Mortal Instruments/The Infernal Devices'' τα βιβλία του John Green και το ποιο παλίο φάντομ μου ''A Series Of Unfortunate Events''. Aλλα γενικά διαβάζω όλων των ειδών τα βιβλία.

Blogger Κάλι: Σκοπεύεις να ασκήσεις τη συγγραφή ως επάγγελμα στο μέλλον;
Ορέστης: Σίγουρα δεν είναι το μόνο πράγμα που έχω στόχο να κάνω, αλλά μάλλον ναι, το θέλω από πολύ παλιά όποτε θα προσπαθήσω.

Blogger Κάλι: Έχεις κάποια συμβουλή για τους αναγνώστες του blog ως προς τη συγγραφή;
Ορέστης: Πιστεύω ότι πρέπει να γράφεις πράγματα που έχουν σχέση με εσένα. Ακόμα και όταν γράφεις μια φανταστική ιστορία πρέπει να βάζεις τις σκέψεις σου και τις εμπειρίες σου. Και ένας τρόπος να καταλάβεις κάποιον είναι να γράψεις για αυτόν (μες'τις άκρες...).

Blogger Κάλι: Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου! Καλή συνέχεια με τα βιβλία σου!
Ορέστης: Ευχαριστώ! Καλή συνέχεια επίσης με το μπλογκ.





Στις φωτογραφίες βλέπετε τα εξώφυλλα από τα 4 βιβλία του Ορέστη.
Μπορείτε να διαβάσετε τα έργα του εδώ.


-Κάλιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.