Anime: Black Butler

Ιουλίου 25, 2015
Αυτή τη
φορά θα σχολιάσω ένα πολυαγαπημένο μου anime που αν και αρχικά είχα αμφιβολίες για να το παρακολουθήσω, τελικά δεν το μετάνιωσα καθόλου!

Είδος: Action, Comedy, Demons, Fantasy, Historical, Shounen, Supernatural

Περίληψη (ΜΤΦ από τα αγγλικά)


Μία από τις πιο ευγενείς οικογένειες της Αγγλίας, οι Φαντομχάιβ, έχουν έναν μπάτλερ, τον Σεμπάστιαν Μικαέλις. Ο Σεμπάστιαν έχει αναμφισβήτητα εξαιρετικές γνώσεις, τρόπους, ταλέντο με τα υλικά, τις πολεμικές τέχνες και πολλά περισσότερα. Αλλά για κάποιο λόγο, υπηρετεί έναν δωδεκάχρονο αφέντη...


Προσωπική γνώμη


Όπως ήδη ανέφερα αρχικά δεν είμαι σίγουρη για το αν θα έβλεπα το συγκεκριμένο anime γι' αυτό και ρωτούσα άτομα που το έχουν δει να μου πουν την υπόθεση και αν αξίζει να το παρακολουθήσω. Ένα αγόρι λοιπόν, με έπεισε στο τέλος να το δω αφού μου μίλησε αναλυτικά για το anime με αποτέλεσμα να είμαι περίεργη να μάθω τι γίνεται αλλά και να το δω καθώς μου φάνηκε ενδιαφέρον. Πολύ καλά έπραξα! Το Black Butler ήταν ένα υπέροχο anime και το "ρούφηξα" μέσα σε λίγες μέρες.


Κριτική


Θετικά στοιχεία: 1) Ωραία & ασυνήθιστη ιδέα. 2) Ο Σεμπάστιαν είναι θεικός χαρακτήρας. 3) Έχει αρκετά ωραία quotes. 4) Η υπόθεση είναι καλή. 5) Έχει αρεστούς χαρακτήρες. 6) Το τέλος ήταν όμορφο και ακριβώς ότι έπρεπε να γίνει.

Αρνητικά στοιχεία: 1) Έχει πολλά μυστήρια εγκλήματα που καλείται ο Σιέλ (ο δωδεκάχρονος αφέντης) να ξεδιαλύνει (εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν τα εγκλήματα και τα αστυνομικά άρα... πάντως πιστεύω ότι αν σας αρέσουν εσάς θα τα λατρέψετε).


Βαθμολογία:

★★★★/★★★★★ 

(4/5 αστέρια)     -Κάλιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.