Προμηθέας (2012)

Ιουλίου 07, 2015
Γεια σας!!Τι κάνετε? Ελπίζω καλά!! Η σημερινή ταινία που θα μιλήσω σε εσάς όπως σας την είχα υποσχεθεί είναι ο Προμηθέας του σκηνοθέτη  Ridley Scott.

Είδος: Επιστημονικής φαντασίας


Περιγραφή

Η ταινία τοποθετείται στο έτος 2089, στο οποίο δύο αρχαιολόγοι, η Elizabeth Shaw και ο Charlie Holloway, ανακαλύπτουν στη Σκοτία έναν αστρολογικό χάρτη ο οποίος ταιριάζει με κάποιες ανεξερεύνητες αρχαίες κουλτούρες. Συνδυάζοντας στοιχεία, ανακαλύπτουν ότι είναι όχι μόνο ένας χάρτης αλλά μια πρόσκληση από τους προγόνους τους, τους ''Engineers''. Χρηματοδοτείται μια αποστολή η οποία θα μεταφέρει τους ειδικούς στο σημείο που δείχνει ο χάρτης, με το διαστημόπλοιο ''Προμηθέας''. Φτάνοντας εκεί το 2093, η αρχηγός της αποστολής Meredith Vickers προειδοποιεί την ομάδα να βρει τους ''Engineers'' αλλά όχι να έρθει σε επικοινωνία μαζί τους χωρίς την άδεια της.
Η συνέχεια τους αποδεικνύει ότι οι ίδιοι οι πρόγονοι τους έχουν ως στόχο τον αφανισμό του ανθρώπινου είδους. Η αποστολή τους δεν είναι μόνο να σωθούν οι ίδιοι, αλλά να σώσουν όλη την ανθρωπότητα.






Προσωπική Εμπειρία

Ως πραγματικός λάτρης των ταινιών επιστημονικής φαντασίας, ήμουν σε επιφυλακή για να δω τη συγκεκριμένη ταινία σε σινεμά κιόλας. Ήμουν γυμνάσιο όταν κυκλοφόρησε, αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι η ταινία από τη μία πλευρά με είχε παρασύρει λες και βρίσκομαι στη θέση των πρωταγωνιστών και από την άλλη μου προξενούσε φόβο για το άγνωστο. Μου τράβηξε πολύ το ενδιαφέρον από τις πρώτες κιόλας σκηνές.





Αξιολόγηση

★★★/★★★★★ (4/5 αστεράκια)



Η ταινία για τη χρονιά της ήταν πολύ καλή. Τα εφέ της εκπληκτικά και αρκετά διαφορετικό από άλλες ταινίες αυτού του είδους. Έμεινα ικανοποιημένη και χάρηκα για το χρόνο και τα λεφτά που ξόδεψα.


Πείτε μου τις απόψεις σας για την ταινία και αν θέλετε προτείνετε μου κάποιες!!

Φιλάκια

#Βάλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.