Wattpad story #1: «Ο Φύλακας Άγγελός Σου»

Αυγούστου 05, 2015
Γεια σας! Είμαι η Χρυσή και σήμερα σας έχω μία κριτική ιστορίας στο Wattpad.

Για πρώτη κριτική διάλεξα την πρώτη και ακόμα αγαπημένη μου ιστορία που διάβασα σε αυτό το site, το «Ο Φύλακας Άγγελος σου» και «Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ» της MeTheFangirl96 ή, όπως τη ήξερα εγώ, KatiaBlack4.

Το εξώφυλλο του πρώτου βιβλίου
Είδος: Φαντασίας, Υπερφυσικό, Ρομαντικό

Περίληψη

Η ιστορία ακολουθεί την ζωή της 17χρονης Γκαμπριέλλα, η οποία ζει μια συνηθισμένη ζωή, ώσπου μαθαίνει ένα μεγάλο μυστικό που αλλάζει όλα όσα πίστευε για τον εαυτό της, τους νεκρούς γονείς της και τον κόσμο στον οποίο ζει. 
Θα τα καταφέρει να προσαρμοστεί στον καινούριο κόσμο που ανακάλυψε, ενώ ταυτόχρονα υφίσταται τις αναποδιές και τις ερωτικές ίντριγκες της ηλικίας της, ή οι εχθροί της, που την θέλουν νεκρή θα εκπληρώσουν την αποστολή τους;




Προσωπική εμπειρία

Όπως είπα και πριν, αυτή ήταν η πρώτη ιστορία (τέτοιου είδους) που διάβασα στο wattpad. Την ξεκίνησα κάπου ένα χρόνο πριν και απλά την λάτρεψα. Το πρώτο βιβλίο το διάβασα σε 1 ημέρα, ενώ το τελευταίο κεφάλαιο του δεύτερου βιβλίου καθυστέρησα μια βδομάδα να το διαβάσω, επειδή δεν ήθελα αυτή η τόσο ωραία ιστορία να τελειώσει. Είναι ακόμα από τις αγαπημένες μου ιστορίες, εντός ή εκτός του wattpad. Την λατρεύω τόσο πολύ που την έχω ξαναδιαβάσει αμέτρητες φορές.





                                                  Αξιολόγηση

Το εξώφυλλο του δεύτερου βιβλίου
Καταπληκτική πλοκή, με πολλές ανατροπές και σασπένς. Αν και ο 'κόσμος' στον οποίο διαδραματίζονται τα γεγονότα και οι περισσότερες πληροφορίες και ιδιότητες των πλασμάτων που εμφανίζονται έχουν ήδη γραφτεί σε άλλα βιβλία ή ταινίες/σειρές, η Κάτια τα πήρε και τα ταίριαξε υπέροχα με δικά της στοιχεία και με μια ιστορία μοναδική και ολοκληρωτικά δική της.
Οι χαρακτήρες είναι καλοστημένοι, αν κι εμένα προσωπικά  αρκετοί χαρακτήρες, και λίγο πιο πολύ η πρωταγωνίστρια μου έσπασαν τα νεύρα σε αρκετά σημεία. Αυτό το φαινόμενο, όμως είναι αυτό που κάνει την ιστορία πιο ρεαλιστική και προσαρμόζει ωραία την αληθινή ζωή με την φαντασία.
Το γράψιμο της Κάτιας είναι πάρα πολύ ωραίο, αν και το δεύτερο βιβλίο είχε πιο λίγες περιγραφές και συντομότερα κεφάλαια, πάλι ήταν καταπληκτική δουλειά.


Βαθμολογία: ★★★★/★★★★★ (4/5 αστέρια)

Διαβάστε το πρώτο βιβλίο εδώ
και το δεύτερο εδώ 



So, αυτό ήταν για σήμερα. Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου και αν ενδιαφέρεστε για μία τέτοιου είδους ιστορία, αξίζει να την δώσετε μια ευκαιρία.
Να προσέχετε!
Μέχρι την επόμενη φορά bye ;) ;)

-Chrissy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.