Συνέντευξη από την Mary_smiles_x του wattpad

Αυγούστου 30, 2015
Blogger Κάλι: Γεια σου Μαρία, αρχικά θέλω να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες να γίνει αυτή η συνέντευξη! Γεια σου!
Μαρία: Εγώ ευχαριστώ!

Blogger Κάλι: Λοιπόν, ας αρχίσουμε... Τι σημαίνει η συγγραφή για εσένα;
Μαρία: Η συγγραφή για εμένα είναι ένας τρόπος έκφρασης.. Είναι ένας τρόπος να εκφράσω όσα σκέφτομαι, όσα ονειρεύομαι, όσα πιστεύω και όσα δεν τολμάω να πω δυνατά κάποιες φορές!


https://a.wattpad.com/cover/31943182-144-k783881.jpg

Blogger Κάλι: Πως ανακάλυψες το υπέροχο wattpad; Ξεκίνησες κατευθείαν να δημοσιεύσεις δικά σου γραπτά εκεί ή πέρασες καιρό μόνο σαν αναγνώστρια;; Τι σε ώθησε να γράψεις κι εσύ κάτι εκεί; Μαρία: Ανακάλυψα το wattpad τυχαία μια μέρα που έψαχνα ηλεκτρονικά ένα βιβλίο που ήθελα πολύ να διαβάσω και δεν είχε βγει ακόμα στα ελληνικά. Πήρα την απόφαση να δημοσιεύσω ιστορία δική μου μετά από ένα διάστημα περίπου 2 μηνών το οποίο πέρασα σαν αναγνώστρια και σκεφτόμουν αν είναι καλή ιδέα να παρουσιάσω κάτι δικό μου. Η απόφαση ήρθε μετά από συζήτηση με κάποια άτομα και έτσι τόλμησα να κάνω ένα βήμα παραπέρα και να διαβάσουν και άλλοι αυτά που γράφω.

Blogger Κάλι: Θα σου άρεσε να ακολουθήσεις τη συγγραφή σαν επάγγελμα; Ναι, ή όχι και γιατί. Μαρία: Φυσικά και θα μου άρεσε και ήδη το έχω βάλει στόχο να εκδόσω το the miracle. Είναι ένα όνειρο που εχω από μικρή και θα κάνω οτιδήποτε ώστε να το πετύχω όσο περνάει από το χέρι μου.

Blogger Κάλι: Πως αισθάνεσαι που το βιβλίο σου “The Miracle” έχει ξεπεράσει τις 100 χιλιάδες προβολές και τις 7,5 χιλιάδες ψήφους;
Μαρία: Η αλήθεια είναι πως μου είναι δύσκολο να το πιστέψω! Κάποιες φορές βλέπω τις προβολές και τις ψήφους και ακόμα δεν το πιστεύω πως το κατάφερα να αγαπήσει ο κόσμος το βιβλίο αυτό! Χαίρομαι πάρα πολύ αλλά παραμένει απίστευτο!

Blogger Κάλι: Μίλησε μας για αυτό το βιβλίο και τους πρωταγωνιστές.
Μαρία: Το βιβλίο έχει να κάνει με πολλά θέματα αλλά κυρίως με ένα σοβαρό πρόβλημα που περνάει ο πρωταγωνιστής και η πρωταγωνίστρια. Οι πρωταγωνιστές είναι δυο εντελώς ίδια άτομα που έχουν ελάχιστες διαφορές. Ο τρόπος σκέψης τους σε αντίθεση με άλλα βιβλία είναι πως εδώ έχουμε να κάνουμε με δυο παιδιά που βιώνουν πραγματικά δύσκολες καταστάσεις και είναι ψυχικά τραυματισμένοι από το παρελθόν τους. Πέρα από όλα αυτά η αγάπη που νιώθουν ο ένας για τον άλλο τους κάνει να ξεπερνάνε όλα τα εμπόδια... ως τώρα.

Blogger Κάλι: Αρκετές φορές βλέπουμε ότι μας λες ότι οι χαρακτήρες βασίζονται σε πραγματικά πρόσωπα. Οι «αληθινοί» έχουν διαβάσει την ιστορία; Αν όχι, εσύ δεν ήθελες να τους τη δείξεις; Τους άρεσε, αν ναι;
Μαρία: Όντως το λεω συχνά και θα το συνεχίσω ως να τελειώσει η ιστορία αυτή. Βασίζεται σε πραγματικά πρόσωπα. Πολλά πρόσωπα από την ιστορία την διαβάζουν και σχολιάζουν διαρκώς! Δυστυχώς δεν μπορώ όμως να αναφέρω ποιοι.. επειδή πέρα από τον Μύρωνα ο οποίος είναι ο πρωταγωνιστής, οι υπόλοιποι από όσο ξέρω την διαβάζουν, δεν μπορώ να αναφέρω εγώ σαν συγγραφέας την άποψη τους. Ξέρω πως σε μερικούς αρέσει πολύ και για τους υπόλοιπους δεν γνωρίζω...



Blogger Κάλι: Έχεις σκοπό να ανεβάσεις κάποιο άλλο βιβλίο εκτός του Miracle;
Μαρία: Για την ώρα εχω σε πλάνο άλλα δύο βιβλία που θα αποτελούν συνέχεια από το the miracle και ταυτόχρονα σχεδιάζω μια ακόμα ιστορία που θα έχει να κάνει με ένα εντελώς διαφορετικό κόνσεπτ από αυτό που γράφω τώρα..

Blogger Κάλι: Όταν γράφεις κάνεις σχεδιάγραμμα, ή απλώς αφήνεις τις ιδέες να έρχονται μόνες τους χωρίς πολλά σχέδια;
Μαρία: Υπάρχουν κάποια στάνταρ πράγματα που θα τα γράψω σαν τίτλους, σημειώσεις ή απλά λέξεις και συνήθως είναι ένα μικρό πλάνο που με βοηθάει να έχω μια τάξη στο κεφάλι μου και να ξέρω τι να γράψω σε κάθε κεφάλαιο. Οι ιδέες μου έρχονται από πολλά πράγματα που έχω ζήσει ή που θα ήθελα να ζήσω., όπως και από γεγονότα της ζωής μου.

Blogger Κάλι: Έχεις κάποια συμβουλή για τους άλλους συγγραφείς που μπορεί να διαβάζουν αυτή τη συνέντευξη τώρα;
Μαρία: Θα τους έλεγα να δουλέψουν πολύ πάνω σε αυτό που κάνουν. Η συγγραφή δεν είναι εύκολο πράγμα αν θέλεις να κάνεις μια πραγματικά καλή δουλειά και να έχεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Θέλει πολύ υπομονή και όπως έχω αναφέρει και σε άλλη συνέντευξη πρέπει να ξέρεις τι θέλεις να περάσεις στον αναγνώστη που έχεις.

Blogger Κάλι: Διαβάζεις εσύ άλλες ιστορίες στο wattpad; Αν ναι, ποια είναι η αγαπημένη σου; (είτε αγγλική είτε ελληνική).
Μαρία: Φυσικά και διαβάζω πολλές ιστορίες! Οι αγαπημένες μου είναι δύο ως τώρα... η μία ονομάζεται "Η αγάπη μου στο wattpad" και η άλλη είναι το "Σπάζοντας τα όρια". Δυστυχώς δεν έχω πάρα πολύ χρόνο άλλα η βιβλιοθήκη μου είναι γεμάτη με πολλές ιστορίες που με περιμένουν...

Blogger Κάλι: Σε ευχαριστούμε για τον χρόνο σου! Καλή συνέχεια!
Μαρία: Εγώ σε ευχαριστώ πολύ!


 

Πατήστε εδώ για να δείτε το προφίλ της Μαρίας και να διαβάσετε το "The Miracle". 


#Κάλιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.