Συνέντευξη από την Evelyn_lostinmywords του Wattpad

Αυγούστου 13, 2015
Γεια σας! Καλώς ορίσατε στην συνέντευξη της Εβελίνας, συγγραφέως από το wattpad.


Blogger Κάλι: Γεια σου Εβελίνα! Αρχικά, θέλω να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες την πρόταση μου για την συνέντευξη.

Εβελίνα: Γεια σου! Εγώ ευχαριστώ για την πρόταση, πραγματικά δεν το περίμενα και είναι μεγάλη μου ευχαρίστηση που θα έχω την ευκαιρία να απαντήσω στις ερωτήσεις σου. 

Blogger Κάλι: Πότε ξεκίνησες να γράφεις δικές σου ιστορίες; Αισθάνθηκες ποτέ αμηχανία στο να δείξεις κάποιο χειρόγραφο σου σε άλλους ανθρώπους;


Εβελίνα: Ξεκίνησα να γράφω ιστορίες στην δευτέρα γυμνασίου περίπου την περίοδο που ανακάλυψα το wattpad,επιπλέον τις πρώτες μου ιστορίες και τα περισσότερα κεφάλαια τα έγραφα την ώρα του σχολείου. 

Η αλήθεια είναι ότι μόνο τις κολλητές μου έχω αφήσει να διαβάσουν ιστορίες μου και αυτό με επιφύλαξη. Η μητέρα μου πρόσφατα άρχισε να διαβάζει το Εφιάλτες και ανησυχώ πραγματικά για την γνώμη της πάνω στο βιβλίο. 



Blogger Κάλι: Έχεις καθόλου παραξενιές ως συγγραφέας; Βάζεις κανόνες στον εαυτό σου σχετικά με τη συγγραφή;

Εβελίνα: Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να το συλλάβει σαν παραξενιά το ότι έχω το συνήθειο να πληγώνω ή να φτάνω κοντά στο θάνατο τους χαρακτήρες μου. Η αλήθεια είναι πως δεν περιορίζω κάπως τον εαυτό μου, απλά βάζω την μουσική δυνατά και αρχίζω και γράφω. Δεν έχω κάποιο πλάνο ή κάτι να με περιορίζει απλά γράφω συνήθως αυτά που νιώθω εκείνη την στιγμή μέσα από τους χαρακτήρες μου. 


Blogger Κάλι: Περνάς ποτέ ημέρες υπό writers block; Αν ναι, τι κάνεις για να ξεφύγεις από αυτό;

Εβελίνα: Συνέχεια, πολλές φορές κάνω να γράψω μήνες αλλά συνήθως όταν βρω ένα θέμα μπορώ να το συνεχίσω αρκεί να ζορίσω τον εαυτό μου. Δεν κάνω κάτι συγκεκριμένο αλλά λίγη μουσική πάντα βοηθάει.


Blogger Κάλι: Προτιμάς να γράφεις σε χαρτί ή υπολογιστή και γιατί;

Εβελίνα: Προτιμώ να γράφω στον υπολογιστή γιατί έτσι οι ιδέες μου είναι πιο ξεκάθαρες. Αλλά συνήθως γράφω σε χαρτί τις στιγμιαίες ιδέες και στον υπολογιστή όταν πρέπει να γράψω ένα κεφάλαιο που επείγει να ανέβει στο wattpad.



Blogger Κάλι: Μάλιστα, καταλαβαίνω! Aς μιλήσουμε τώρα για τη δουλειά σου στο wattpad! Έχεις δύο ολοκληρωμένα έργα: το Nightmares και το Καινούργια Αρχή. Μπορείς να μας μιλήσεις γι΄αυτά;
Εβελίνα: Φυσικά, το πρώτο μου έργο ήταν το Καινούρια Αρχή, το οποίο κατά ένα τρόπο ένιωθα την ανάγκη να το γράψω γιατί οι χαρακτήρες συνδέονται άρρηκτα με την δική μου πραγματικότητα. Μια κοπέλα λοιπόν που πρόσφατα χώρισαν οι γονείς της και αναγκάστηκε να μετακομίσει, να γνωρίσει και να εμπιστευτεί καινούριους για αυτήν ανθρώπους. Το βιβλίο κυλάει γρήγορα, η γλώσσα δεν είναι ιδιαίτερη και τα περισσότερα γεγονότα είναι μεμονωμένα λόγω της νεανικής μου απειρίας. Παρόλα αυτά προσέλκυσε αρκετούς αναγνώστες, οι οποίοι θα βρίσκονται πάντα μέσα στην καρδιά μου, όπως άλλωστε και αυτοί του Nightmares. Όσον αφορά το Nightmares, η αρχική ιδέα ήταν βασισμένη σε ένα δικό μου εφιάλτη και έπειτα ήρθε εις πέρας με μόνο οδηγό την φαντασία. Η αλήθεια είναι ότι ευχαριστήθηκα την συγγραφή αυτού του βιβλίου γιατί βγήκα αρκετά από τα όρια της πραγματικότητας και από την ζώνη ασφαλείας μου. Πάλι, όχι ένα καλά διατυπωμένο βιβλίο αλλά με σαφέστατη βελτίωση από το πρώτο. 

Blogger Κάλι: Για ποιο έργο σου νιώθεις περισσότερο περήφανη;
Εβελίνα: Περισσότερο περήφανη νιώθω για το Νightmares. Αφού αφιέρωσα πολύ περισσότερο χρόνο και προσοχή.

Blogger Κάλι: Έχεις σκεφτεί να δοκιμάσεις να εκδόσεις κάτι;
Εβελίνα: Η αλήθεια είναι ότι το έχω σκεφτεί καθώς πιστεύω ότι είναι το όνειρο των περισσοτέρων συγγραφέων του wattpad αλλά το θεωρώ σχεδόν απίθανο στις πιθανότητες.

Blogger Κάλι: Θα ήθελες να ακολουθήσεις την καριέρα του συγγραφέα στο μέλλον; Ναι ή όχι και γιατί;
Εβελίνα: Θα ήθελα να ακολουθήσω την καριέρα του συγγραφέα αλλά επειδή βρίσκω και ενδιαφέροντα και σε άλλους τομείς, πιστεύω θα ήταν πιο ασφαλές σαν χόμπι. Αφού είναι αρκετά ασταθής και μη βέβαιη δουλειά.

Blogger Κάλι: Ποιες είναι από τις αγαπημένες σου ιστορίες στο wattpad (είτε ελληνικές είτε αγγλικές);
Εβελίνα: Βασικά διαβάζω συνέχεια βιβλία στο wattpad και μια περίοδο τελείωνα ένα βιβλίο την ημέρα άρα υπολογίζω ότι έχω διαβάσει πάνω από 50-60 βιβλία. Τα περισσότερα έχουν αφήσει ένα κομμάτι τους μέσα μου και με έχουν βοηθήσει ν βελτιώσω το γράψιμο μου. Από ξένα λάτρεψα το His To Keep (που τώρα έχει κατέβει από την ιστοσελίδα) , τα βιβλία της Lilohorse και φυσικά το My Wattpad Love και το Royal Pain που ήταν το πρώτο που διάβασα. Από ελληνικά ιδιαίτερα με κράτησαν το Παγωμένη Ματιά και το Πόρνη Πολυτελείας.

Blogger Κάλι: Έχεις κάποια συμβουλή για τους άλλους συγγραφείς που αυτή τη στιγμή διαβάζουν την συνέντευξη σου;
Εβελίνα: Η συμβουλή που θα έδινα σε άλλους συγγραφείς είναι απλά να βγάζουν την ψυχή τους μέσα στις λέξεις τους. Ένας συγγραφέας είναι πάντα γυμνός απέναντι στους αναγνώστες του και το καλύτερο που έχει να τους προσφέρει είναι ένα κομμάτι από το μυαλό του και την ψυχή του.

Blogger Κάλι: Σε ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σου! Καλή συνέχεια!
Εβελίνα: Εγώ ευχαριστώ για την ευκαιρία. Ήταν πολύτιμη.



Μπορείτε να διαβάσετε τα έργα της Εβελίνας εδώ.

2 σχόλια:

  1. Η ΕΒΕΛΙΝΑ ειναι θέα ,την λατρεύουμε και θελουμε να συνεχίσει να γράφει πιο συχνά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απολύτως, αγαπητή Lonth :) #Κάλιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.