Skins (2007-2013)

Αυγούστου 16, 2015
Γεια σας, εδώ Κάλι! Θα σας μιλήσω σήμερα για μια εξαιρετική βρετανική σειρά, την "Skins".


Είδος: Κωμωδία, Δράμα, Σύγχρονο, Contemporary

Περίληψη


Η ιστορία μιας ομάδας Βρετανών εφήβων που προσπαθούν να μεγαλώσουν και να βρουν την αγάπη και την ευτυχία, παρά την αμφισβητήσιμη ανατροφή τους και τους καθηγητές που περισσότερο θέλουν να είναι φίλοι (και εραστές) αντί για άτομα εξουσίας.

Προσωπική εμπειρία



Έβλεπα πολλά άτομα να δημοσιεύουν σχετικά με αυτή τη σειρά και είχα ακούσει καλά λόγια από τους άλλους που την παρακολουθούσαν οπότε ξεκίνησα να την παρακολουθώ κι εγώ αφού είδα το τρέιλερ και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα! Θυμάμαι ότι το έβλεπα και πριν πάω με την οικογένεια μου στην εκκλησία για την ανάσταση! Έχω δει τους πρώτους 2 κύκλους, δηλαδή την πρώτη γενιά (στον 3ο κύκλο αλλάζει πρωταγωνιστές και ιστορίες) και πραγματικά είναι υπέροχη σειρά!

Κριτική


Πρώτα απ' όλα θέλω να πω ότι επειδή υπάρχουν ξέφρενα πάρτι, μερικές σεξουαλικές σκηνές, χρήση ναρκωτικών και σκηνές με σκέψεις ή πράξεις αυτοκτονίας, ότι αν παρασύρεστε εύκολα ή δεν είστε σε ηλικία να παρακολουθήσετε τα παραπάνω, τότε μην δείτε αυτή τη σειρά προς το παρόν.



 Η γνώμη μου είναι ότι το στοιχείο που κάνει το Skins τόσο ξεχωριστό είναι το πόσο ρεαλιστικό δείχνει. Εγώ παρακολουθώντας το βλέπω (πέρα το χιούμορ ή το δράμα) τη σκληρή καθημερινότητα που πολλοί αντιμετωπίζουμε, ο καθένας με τον τρόπο του. Οι χαρακτήρες είναι δυναμικοί και ουσιαστικά ο καθένας διαφορετικός από τον άλλο. Η πλοκή είναι ωραία στημένη και μου αρέσει το γεγονός ότι κάθε επεισόδιο παίρνει το όνομα ενός χαρακτήρα και αφορά κυρίως αυτόν άρα είναι όλοι πρωταγωνιστές! 


Ανατροπές και αγωνία, σε ένα έντονο μείγμα εφηβικής πινελ
ιάς και ανθρώπινων σχέσεων και ωρίμανσης. Αξέχαστη σειρά! Εσείς την έχετε δει; Αν ναι, πως σας φάνηκε; Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας χαρακτήρες; Εμένα (καθώς έχω δει μόνο την πρώτη γενιά) η Κάσι και ο Μάξι! Και... ποια είναι η αγαπημένη σας γενιά;
The truth is... I love you.

Βαθμολογία:
                                                ★½ /★ (4,5/5 αστέρια)


                                                                #Κάλιι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.