ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΑΣΚΟΥ(ΒOOKLAND)

Αυγούστου 07, 2015


                       Γεια σου Δημήτρη και καλωσήρθες στο μπλογκ μας! Σ ευχαριστώ πολυ για την συνέντευξη που μας παραχωρείς!

Dimitris Taskou 
Γεια σου Κατερίνα και καλώς σας βρήκα. Εγώ σε ευχαριστώ που με δεχτήκατε στην παρέα σας.

                       Λοιπόν πριν ξεκινήσουμε with all the fun stuff, μπορείς να μας πεις λίγα λόγια για τον εαυτό σου εέτσι ώστε να μάθουν για εσένα και οι υπόλοιποι αναγνώστες?



 Είμαι 16 χρονών και μένω στις Σέρρες. Αγαπώ το διάβασμα βιβλίων που έχουν να κάνουν με φανταστικούς κόσμους και με δυστοπικό μέλλον. Τον ελεύθερο μου χρόνο είμαι είτε με φίλους ή διαβάζοντας κάποιο βιβλίο είτε γράφοντας κάποια ιστορία ή στίχους. Έχω και γω ένα δικό μου blog με το όνομα «Bookland». Επίσης ανεβάζω δικές μου ιστορίες στο wattpad!

Bookland Greece Το blog του Δημητρη μπορείτε να το επισκεφτείτε στην διεύθυνση:http://vivliaserres.blogspot.gr/

             Kaι στο Facebook:https://www.facebook.com/pages/Bookland-Greece/780976535291107?fref=ts
            Οι προφίλ του Δημήτρη στο Wattpad:https://www.wattpad.com/user/dimitristask

                   So, Δημήτρη είσαι ένας απο τους πρόσφατους book bloggers στην Ελλάδα. Μπορείς να μας πεις ποιό βιβλίο σε έκανε να θελήσεις να αρχίσεις το μπλογκ σου? Πόσο σημαντικό είναι για εσένα αυτό το βιβλίο?

Δεν μπορώ να πω πως υπάρχει κάποιο βιβλίο που με ώθησε να δημιουργήσω το blog. Απλά είδα και άλλους έφηβους να έχουν το δικό τους blog και μου άρεσε πολύ η ιδέα να αρχίσω και εγώ ένα.


                    Αν μπορούσες να ζήσεις σε ένα από τα βιβλία σου, ποιό θα ήταν αυτό και γιατί?

Η απάντηση νομίζω είναι απλή. Χάρι Πότερ. Θα διάλεγα αυτή την υπέροχη σειρά βιβλίων γιατί εκεί η φαντασία κυριαρχεί και είναι ένας κόσμος τελείως διαφορετικός από τον δικό μας. Θα έδινα τα πάντα για μια μέρα στο Χόγκουαρτς!
                                                                                              
                                                       FAN FACT:
                                    Τα fandoms στα οποία ανήκω είναι:

                                  - Harry Potter 
                                                               - The Hunger Games
                                          - Middle Earth( The Lord of the Rings & The Hobbit)
                                                               - The Maze Runner
                                                         - The Fault in our Stars


                Πράγματι και ποιός δεν θα ήθελε να μείνει στο Hogwards! BTW: Ποιό είναι το μότο της ζωής σου?


«Κανείς δεν μπορεί να σε εμποδίσει να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα»



            Aυτό είναι ένα πολύ ωραίο και σόφο πρότυπο ζωής. Ελπίζω και οι αναγνώστες μας να το ακολουθούν.Λοιπόν,  φαντάσου τον εαυτό σου δέκα χρόνια πριν. Ποιό βιβλίο κρατάς στα χέρια σου?

Πρίν από 10 χρόνια ήμουν μόλις 6 οπότε οι πιθανότητες να κρατώ κάποιο βιβλίο στα χέρια μου είναι ελάχιστες. Βέβαια ίσως να διάβαζα κάποιο παραμύθι που τ’ αγαπούσα πολύ.

                Μπορείς να μας περιγράψεις your reader profile? (slow or fast reader, διαβάζεις και με φασαρία ή θέλεις απόλυτη ησυχία, στο κρεβάτι σου ή όπου βρεις, τρως κάτι όταν διαβάζεις ή έχεις αγαπημένο ρόφημα, θέλεις απαλή μουσική όταν διαβάζεις κτλ...)

Όταν διαβάζω θέλω να υπάρχει νεκρική σιγή και να βρίσκομαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου. Η φασαρία με ενοχλεί για κάποιο λόγο και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ.

                Ποιά είναι τα όνειρά σου και οι στόχοι σου για το blog σου?

Θα ήθελα να συνεχίσουν να αυξάνονται οι αναγνώστες και μέσα από τις κριτικές μου να προτρέπω άτομα να αγοράζουν βιβλία.


                 Είσαι σε ενα απομονωμένο νησί. Ποιά βιβλία έχεις πάρει μαζί σου και γιατί?

Χμμμ δύσκολη ερώτηση. Νομίζω θα επέλεγα «Το Λάθος Αστέρι» του Τζον Γκριν γιατί μου έμαθε πως είναι να αγαπάς έναν άνθρωπο αληθινά, το «Ο Χάρι Πότερ και ο Αιχμάλωτος του Αζκαμπάν» της Τζ.Κ. Ρόουλινγκ επειδή είναι το αγαπημένο μου βιβλίο από Χάρι Πότερ και την «Φωτιά» της Σούζαν Κόλινς διότι είναι το βιβλίο που με ώθησε να ψάξω και για άλλα βιβλία.


              Περιέγραψε μας your dream job!


Το επάγγελμα με το οποίο θα ήθελα να ασχοληθώ είναι η ψυχολογία. Αλλά θα μου άρεσε επίσης να ασχοληθώ είτε με τη συγγραφή είτε με τη μουσική.


          Ως βιβλιόφιλος, περνάνε πολλά βιβλία από τα χέρια σου. Ποιά κοπέλα/ πρωταγωνίστρια βιβλίου σε έχει μαγέψει και θα ήθελες να ξεπηδήξει από το βιβλίο της και να έρθει στον δικό μας κόσμο για να την γνωρίσεις?(Και γιατί?)

Δεν μπορώ να επιλέξω μόνο μία για αυτό θα σου πω δύο. Την Ερμιόνη από τον Χάρι Πότερ και την Κάτνις από τους Αγώνες Πείνας. Την πρώτη γιατί είναι έξυπνη, γενναία και πιστή φίλη και την δεύτερη γιατί είναι επίσης γενναία, εκρηκτική και απρόβλεπτη. Νομίζω πως οι δύο αυτοί χαρακτήρες δημιουργούν την τέλεια κοπέλα.

         Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνεέντευξη αυτή!It was super fun! Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα και πάντα να σε συντροφεύουν τα αγαπημένα σου βιβλία!

Και γω σε ευχαριστώ που έκατσες και με άκουσες! Εύχομαι τα ίδια και σε σένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.