Jurassic World (2015)

Αυγούστου 16, 2015
Γεια σας! Εδώ Κάλι και αυτό είναι το πρώτο μου άρθρο για κριτική ταινίας και αποφάσισα να ξεκινήσω με μία καινούργια, επιστημονικής φαντασίας και δράσης, την Jurassic World! 

Είδος: Επιστημονικής Φαντασίας, Δράσης

Περίληψη

 
Είκοσι δύο χρόνια μετά τα γεγονότα του Jurassic Park, το νησί Nublar διαθέτει πλέον ένα πλήρως λειτουργικό θεματικό πάρκο δεινοσαύρων, το Jurassic World, όπως είχε αρχικά οραματιστεί ο John Hammond. Περιλαμβάνει επίσης για πρώτη φορά ένα νέο αξιοθέατο, μία λίμνη, με δεινόσαυρους που βρίσκονται υποθαλάσσια. Το πάρκο συγκεντρώνει 10 εκατομμύρια επισκέπτες τον χρόνο και φαίνεται απόλυτα ασφαλές. Μέχρι που να αποδειχθεί το αντίθετο...

Οι πύλες ξανάνοιξαν πιο επικίνδυνες από ποτέ...

Προσωπική εμπειρία


Η αλήθεια είναι ότι έχοντας δει το κλασσικό πλέον Jurassic Park, το οποίο μου άρεσε, έπεσα στο trailer του Jurassic World και εντυπωσιάστηκα! Με το που το είδα, ήμουν με ανοιχτό το στόμα και ο ενθουσιασμός με κατέτρωγε! Έχω δει την συγκεκριμένη ταινία δύο ή τρεις φορές πια άρα μπορώ να πω ότι μου αρέσει (τι άλλο;; :P) και μάλιστα πολύ!


Κριτική


Η ταινία σχετικά με την προηγούμενη είναι πολύ καλύτερη όσον αφορά τα εφέ και αυτό είναι απολύτως λογικό αφού η πρώτη ταινία είναι του 1993 ενώ η άλλη του 2015! Τα εφέ λοιπόν είναι πολύ καλά και οι δεινόσαυροι και ο τρόπος που τρώνε ανθρώπους είναι πιο αληθοφανής (όχι σαν τη σκηνή στην τουαλέτα του Jurassic Park χδ). Η πλοκή είναι δυνατή και έχει αγωνία καθώς η Ιντόμινους Ρεξ, ο δεινόσαυρος πρωταγωνιστής μας είναι ένα πανέξυπνο πλάσμα που τελικά απολαμβάνει να σκοτώνει σε ένα νησί γεμάτο με 20.000 ανθρώπους και παιδιά! Έχει έντονο σασπένς και το νέο πάρκο είναι απλά φανταστικό! Το τέλος είναι ανατρεπτικό θα έλεγα καθώς εγώ προσωπικά δεν το περίμενα καθόλου αλλά ήταν ευχάριστο! Λίγο παράξενο μου φαίνεται που η κοπελιά στο τέλος τρέχει πολύ γρήγορα με τα τακούνια (μ' ένα δεινόσαυρο πίσω της) και δεν σκοντάφτει αλλά κανείς δεν είναι τέλειος! Πιστεύω ότι οι ηθοποιοί έκαναν καλή δουλειά επίσης και το αποτέλεσμα ήταν μια ωραία και ευχάριστη ταινία!





Βαθμολογία:
★★★½ / ★★★★ (3,5/5 αστέρια)
TRAILER (gr subs)


Εσείς έχετε δει την ταινία; Αν ναι, πως σας φάνηκε; Ποια ήταν η αγαπημένη σας σκηνή; Εμένα σίγουρα η σκηνή με τη μπάλα του χάμστερ !!! 
#Κάλιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.