5 Books to Movies Tag

Αυγούστου 16, 2015
Εδώ Κάλι, στο πρώτο μου book tag! Αποφάσισα να κάνω το tag "5 Books to Movies Tag", στο οποίο λες τα 5 βιβλία που θέλεις να δεις περισσότερο σε ταινίες! Τα 5 βιβλία που ακολουθούν στο book tag μου είναι με τυχαία σειρά...

1) Η Επιλογή της Κίρα Κας



Αν και πρόσφατη στο fandom αυτού του βιβλίου θέλω ήδη να το δω να ζωντανεύει! Θα ήθελα να δω τον ηθοποιό για τον Μέιξον γιατί η αλήθεια είναι ότι στη φαντασία μου είναι λίγο θολός! Είμαι σίγουρη ότι θα έβγαινε ωραίο αποτέλεσμα αν αποφάσιζαν να το κάνουν σε ταινία (και εγώ θα πετούσα από τη χαρά μου!). Φανταστείτε τα φορέματα, τις επιθέσεις στο παλάτι, τις δοκιμασίες των κοριτσιών της επιλογής, τις συναντήσεις της Αμέρικα με τον Μέιξον, στην οθόνη! Πόσο υπέροχο...

Μπορείτε να δείτε την κριτική μας για το βιβλίο εδώ.

2) Μέχρι Την Άκρη Του Σύμπαντος της Μπεθ Ρέβις



Αυτή η σειρά είναι σίγουρα από τις αγαπημένες μου! Γεμάτη ανατροπές και πολύ ξεχωριστή, με αξιαγάπητους χαρακτήρες και μυστήριο, και ένα αχνό love story να εξελίσσεται στο διάστημα του μέλλοντος καθώς η ανθρωπότητα στοχεύει στην κατάκτηση ενός νέου πλανήτη, για τον οποίο γνωρίζουν μόνο ότι έχει παρόμοια ατμόσφαιρα με την γη! Πραγματικά, αυτό θα ήταν μια υπερπαραγωγή αλλά θα άξιζε με τα χίλια! Δεν υπάρχουν δυστυχώς πολλές πιθανότητες γιατί δεν είναι πολύ γνωστά βιβλία αλλά εγώ θα το λάτρευα να τα δω να ζωντανεύουν πέρα από το μυαλό μου!

Κριτική δεν έχω γράψει ακόμα αλλά θα το κάνω σίγουρα στο μέλλον! Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την περίληψη.

3) Will Grayson, Will Grayson του Τζον Γκριν & Ντέιβιντ Λέβιθαν



Μπορείτε να φανταστείτε μια ταινία η οποία πότε δείχνει τον ένα Will και πότε τον άλλο; Και φυσικά να είμαστε σε θέση να βλέπουμε και τον υπέροχο Tiny και το μιούζικαλ του να ζωντανεύει παράλληλα με τις ιστορίες των δύο Will; Τι άλλο να ζητήσουμε; Πραγματικά... πιστεύω ότι θα ήταν υπέροχο να γίνει ταινία και η αλήθεια είναι ότι έχω ελπίδες καθώς έχει ήδη βγει σε ταινία το Λάθος Αστέρι και οι Χάρτινες Πόλεις και θα βγει το Αναζητώντας την Αλάσκα άρα, αν βγάζουν όλα τα βιβλία του Γκριν, μπορεί να είμαι τυχερή και να δω και αυτό! Μακάρι...

Μπορείτε να δείτε την κριτική μας για το βιβλίο εδώ.

4) Uglies του Σκοτ Γουέστερφελντ



Ένα από τα πιο παλιά αλλά αρκετά πετυχημένα δυστοπικά έργα, πριν καν γίνουν τόσο διάσημα και αγαπητά από το αναγνωστικό κοινό, είναι η σειρά Uglies. Εφηβική, ένα αχνό ερωτικό τρίγωνο στο παρασκήνιο, φιλίες, προδοσίες και ένα μυστικό της κυβέρνησης που αποκαλύπτεται στην πρωταγωνίστρια και επαναστάτες στο δάσος θα μας δώσουν μια εξαιρετική ταινία δράσης και δυστοπίας στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Ειλικρινά, θέλω να τους δω στο τρενάκι του λούνα παρκ με τις σανίδες... σας παρακαλώ!

Μπορείτε να δείτε την κριτική μας για το βιβλίο εδώ.

5) Κουρδιστός Άγγελος της Κασσάνδρα Κλερ



Υπάρχουν πιθανότητες αν η σειρά Shadowhunters πάει καλά όταν βγει (άντε επιτέλους :3) να δοκιμάσουν και τα TID αν και είναι πιο δύσκολο λόγω της εποχής στην οποία διαδραματίζονται με αποτέλεσμα το budget να ανεβαίνει πολύ ψηλά. Αλλά... φαντάζεστε τα κουρδιστά, μυστηριώδη τερατάκια μας και τον Τζεμ και τον Γουίλ να ζωντανεύουν στην οθόνη μας; Τι παράδεισος κι αυτός... Θα ήταν υπέροχο αποτέλεσμα με την δράση, τις ανατροπές και το μυστήριο με πολύ δόση φαντασίας! Επίσης, θα τρελαινόμουν να δω αυτή την ανάμνηση με όταν πρωτοήρθε ο Τζεμ στο ινστιτούτο (και χίλιες-δυο άλλες σκηνές βέβαια) αλλά και να ακούσω τον Τζέμ να παίζει βιολί... Αχ!

Μπορείτε να δείτε την κριτική μας για το βιβλίο εδώ.


Αυτό το book tag δημιουργήθηκε από την xobsessedreaderx (μπορείτε να το δείτε εδώ) και έχει γίνει από πάρα πολλούς booktubers! Απλά γράψτε τον τίτλο του tag στην αναζήτηση του youtube και θα δείτε αρκετά αποτελέσματα! 


Σας άρεσε το tag μου; Εσείς ποια 5 βιβλία θα θέλατε να δείτε σε ταινία; ^_^

#Κάλιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.