Μέχρι Την Άκρη Του Σύμπαντος - Μπεθ Ρέβις

Αυγούστου 18, 2015

Γεια σας! Είμαι η Κάλι και θα σας γράψω μια κριτική για το πρώτο βιβλίο της σειράς "Μέχρι την άκρη του σύμπαντος" της Μπεθ Ρέβις, η οποία είναι από τις αγαπημένες μου αλλά δυστυχώς δεν είναι πολύ γνωστή (αν και της αξίζει)!


Είδος: Δυστοπία, Επιστημονικής Φαντασίας, Μυστηρίου, Δράσης

Περίληψη από το οπισθόφυλλο


Η 'Ειμυ ταξιδεύει με το διαστημόπλοιο "Καλό Κατευόδιο" ως επιβάτιδα σε κατάσταση κρυογονικής ψύξης. Έχει αφήσει πίσω της το αγόρι της, τους φίλους της (και τη Γη) για να συνοδεύσει τους γονείς της στον εποικισμό ενός νέου πλανήτη. Όλοι πιστεύουν ότι θα ξυπνήσουν τριακόσια χρόνια αργότερα, αλλά, πενήντα χρόνια πριν από την προγραμματισμένη προσγείωση, ο κρυογονικός θάλαμος 42 αποσυνδέεται και η 'Ειμυ ξυπνάει απότομα από τον παγωμένο της ύπνο. Κάποιος προσπάθησε να τη δολοφονήσει! Για να βρει τον ένοχο, η 'Ειμυ πρέπει να ενώσει τις δυνάμεις της με τον έφηβο Πρεσβύτερο, μελλοντικό κυβερνήτη του σκάφους. Τότε ανακαλύπτει ότι όλοι όσοι ζουν στο διαστημόπλοιο έχουν παραπλανηθεί, ενώ υπάρχουν μυστικά που ούτε καν ο Πρεσβύτερος γνωρίζει...

Προσωπική εμπειρία


Μιλούσα με μια βιβλιοφάγο φίλη μου και κανονίζαμε μια ανταλλαγή βιβλίων. Μου είπε λοιπόν ότι έχει αυτό το βιβλίο που της άρεσε πάρα πολύ και μου πρότεινε να δανειστώ αυτό. Πήγα κατευθείαν να διαβάσω την περίληψη καθώς δεν μου γέμισε πολύ το μάτι ο τίτλος και ενθουσιάστηκα τρομερά! Όταν λοιπόν δανείστηκα το βιβλίο το "ρούφηξα" ουσιαστικά μέσα σε λίγες μέρες και πήρα τα δύο επόμενα της τριλογίας όσο πιο σύντομα μπορούσα!


Κριτική


Είναι ένα καλογραμμένο βιβλίο με ένα εξαιρετικά ασυνήθιστο θέμα! Ακόμη κι αν δεν σας αρέσουν τα διαστημικά (γιατί ούτε εμένα μου αρέσουν!) αυτό είναι κάτι πολύ διαφορετικό από αυτά. Είναι ένα έργο δυστοπίας και επιστημονικής φαντασίας γεμάτο με μυστήριο και πολλές ανατροπές! Ένα love story ξετυλίγεται στις σελίδες του και η δράση είναι έντονη. Ειλικρινά, δεν μπορείς να το αφήσεις από τα χέρια σου! Οι πρωταγωνιστές είναι πολύ αγαπητοί και η ιδέα είναι πρωτότυπη. Αξίζει να το διαβάσετε γιατί πραγματικά, είναι υπέροχο βιβλίο! Η σειρά γίνεται όλο και καλύτερη, μέχρι που τελικά κορυφώνεται στο τρίτο βιβλίο! Εμένα το αγαπημένο μου στη σειρά θα έλεγα ότι είναι το δεύτερο αλλά και το πρώτο είναι τέλειο!
Δείτε πόσο όμορφο είναι το ξένο εξώφυλλο...





 
                                              Βαθμολογία:
    ★½ /★ (4,5/5 αστέρια)
 
#Κάλιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.