Χάρτινες Πόλεις (2015)

Αυγούστου 15, 2015
Γεια σας!! Λοιπόν σας είχα υποσχεθεί πως το επόμενο μου άρθρο θα μιλάει για πολύ μυστήριο και έτσι είμαι εδώ για να σας μιλήσω για την ταινία ''Χάρτινες Πόλεις'' που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του John Green.

Είδος: Contemporary, Σύγχρονο, Μυστηρίου

Περιγραφή

Την ιστορία διηγείται ο Κουέντιν, ένας έφηβος ο οποίος από πολύ μικρός είναι ερωτευμένος με τη γειτόνισσα του Μάργκο, όμως έχει χάσει πια κάθε επαφή μαζί της. Μια νύχτα η Μάργκο εμφανίζεται στο παράθυρο του και του ζητάει να τη βοηθήσει να εκδικηθεί όσους την έχουν πληγώσει. Εκείνος δέχεται και τότε έρχονται πιο κοντά μετά από πολύ καιρό. Την επόμενη μέρα εκείνη εξαφανίζεται και κανείς δεν ξέρει που είναι.
Ο Κουέντιν αμέσως αποφασίζει να ψάξει για εκείνη και πιστεύει πως του έχει αφήσει ''σημάδια'' για να τη βρει. Όταν είναι σίγουρος για την τοποθεσία που βρίσκεται, παίρνει τη μεγάλη απόφαση για ένα χρονοβόρο ταξίδι στο οποίο θα τον βοηθήσουν κι οι φίλοι του για να βρει τη Μάργκο.




Προσωπική Εμπειρία

Ομολογώ πως δεν είμαι θαυμάστρια του John Green και κανένα από τα βιβλία του δεν με είχαν παρακινήσει να τα διαβάσω. Όμως βλέποντας το trailer της ταινίας μου φάνηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα ταινία κι μαζί με ένα κάρο φίλες μου που ήθελαν να τη δουν κανονίσαμε να πάμε να τη δούμε. Περιττό να πω πως στην αίθουσα υπήρχαν οι θεατές σαν κι εμένα που το πήραμε πιο κωμικά το θέμα και άλλοι που έκλαιγαν. Όμως το μυστήριο που έχει η ταινία πιστεύω ότι όλους μας συνάρπασε και μάλιστα στο διάλειμμα προσπαθούσαμε να μαντέψουμε τι θα γίνει, που βρίσκεται η Μάργκο και ποιο θα είναι το τέλος της ταινίας (φυσικά όσοι δεν έχουμε διαβάσει το βιβλίο).




Αξιολόγηση


Δεν νομίζω ότι μπορώ να βρω κάτι αρνητικό σε αυτή την ταινία. Τα μέρη ήταν πολύ πειστικά, το γέλιο άφθονο, οι ρομαντικές σκηνές όσο πρέπει. Μόνο το τέλος ίσως δεν το περίμενα αλλά ήταν πρωτότυπο και έτσι μπορώ να πω ότι άξιζαν τα λεφτά που πλήρωσα για αυτή την ταινία. Θα της βάλω 4,5 στα 5 αστεράκια γιατί κάποιες στιγμές ήταν κάπως...απρόσμενες να τις πω αλλά κι επειδή κανείς δεν είναι τέλειος.

★★★½//★★★★★ (4,5/5 αστέρια)

Αυτή ήταν η σημερινή κριτική!! Θέλω πολύ να γράψω για καινούργιες ταινίες κι όχι για παλιές που σας κουράζουν, για αυτό και θα ήθελα πάρα μα πάρα πολύ να δω την ταινία Pixels και να σας γράψω την κριτική! Όμως επειδή δεν έχει έρθει στο σινεμά της πόλης μου θα αργήσω, οπότε αν θέλετε αφήστε μου από κάτω για πρόσφατες ταινίες που έχουν φύγει από τους κινηματογράφους και μπορώ να τις δω στον υπολογιστή!!

Φιλάκια!

~Valia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.