Bookish Ανησυχίες

Ιουνίου 29, 2017
Γεια σας είμαι η Ουρανία και αυτή τη φορά θα σας μιλήσω για ένα θέμα πάνω στα αγαπημένα μας βιβλία , και πως κάποια από αυτά πλέον είναι δυσεύρετα στην ελληνική γλώσσα για ορισμένους λόγους που θα αναφερθούμε παρακάτω. 

Όπως το μεγαλύτερο σύνολο των  βιβλιοφάγων έτσι και εγώ ξεκίνησα από μικρή ηλικία να διαβάζω  λογοτεχνία  μυημένη από την αγαπημένη μου μανούλα που  και αυτή λατρεύει τα βιβλία παρεμπιπτόντως , με τα χρόνια άρχισα να ψάχνω όλο και πιο πολλά βιβλία μεταφραζόμενη λογοτεχνίας μιας και κάποια από αυτά είχαν γίνει αγαπημένες μου ταινίες και σειρές άλλα και απλά βιβλία που είναι σε τόμους ή σε μορφή σειράς βιβλίων με συνεχόμενη την ιστορία της πρωταγωνίστριας και των φίλων της. Γνώριζα βέβαια πως ότι έβλεπα στην οθόνη ήταν μονό το 30-40%  από την όλη ιστορία που έλεγε το βιβλίο και για αυτό προτιμούσα να έχω και μια επιπλέον άποψη και γνώση πάνω σε κάθε μια ταινία και σειρά που βασιζόταν σε βιβλία , έτσι ξεκίνησα να ψάχνω πρώτα στην ελληνική γλώσσα μεταφραζόμενα βιβλία και έπειτα εάν δεν  υπήρχαν η δεν είχαν ακόμα μεταφραστεί στην αγγλική γλώσσα ( έτσι έκανα και εξάσκηση στα αγγλικά μου ).


Όμως μερικές φορές όσο και να θες να βρεις κάτι ,  υπάρχει περίπτωση να γίνει και καμία άτυχη συμπτωματική εκπληξούλα  όπως το λέω εγώ. Να μην βρίσκεις πλέον τα βιβλία που θες όχι μόνο στα βιβλιοπωλεία ή τα μεγάλα καταστήματα άλλα ούτε στον ίδιο τον εκδοτικό οίκο γιατί !?! ..... ΓΙΑΤΊ ο εκδοτικός οίκος έκλεισε ....και εγώ τι θα κάνω τώρα  ????? που θα τα βρω πως θα τα βρω πότε ....τόσες τρομακτικές σκέψεις και απορίες που σου δημιουργούν αυτά τα ατυχή γεγονότα , κάνοντας σε να τρομοκράτησε και να λες μέσα σου πως δε θα μάθεις πότε τι έγινε στη πρωταγωνίστρια του βιβλίου , κέρδισε τον κακό (?) έφτασε τελικά εκ
εί που έπρεπε (?). Και τόσα πολλά άλλα τρομακτικά ερωτήματα που σίγουρα δεν τα έχω μόνο εγώ ...(ελπίζω).  Με όλα αυτά τα ερωτήματα στο κεφάλι μας να μην ξέρουμε την συνέχεια και να είμαστε αναγκασμένοι να επιχειρήσουμε να διαβάσουμε τα βιβλία στα αγγλικά , ειδικά για άτομα που δεν έχουν καλές επαφές με τα αγγλικά , ο χειρότερος εφιάλτης.


Βέβαια υπάρχει και η εναλλακτική να ψάξεις μέσω γνωστών ή μαγαζάκια με βιβλία μεταχειρισμένα και εφόσον πέσεις σε καλό πωλητή χωρίς να σου πει καμία τιμή αστρονομική στέλνοντας σε  σε μια μαύρη τρυπά απόγνωσης και στενοχώριας. Αν και τα τελευταία χρόνια όσο ψάχνω έχω ανακαλύψει και άλλα μέρη να βρίσκω βιβλία σε παζάρια σε εκθέσεις σε βιβλιοθήκες φίλων και συγγενών ( εκεί πέφτει και λίγο ''γλυψιμο'' ώστε να στο χαρίσουν και να κρατήσεις τα χρήματα και να πάρεις και κάποιο άλλο βιβλίο από τη λίστα  σου ) η και από στοκατζίδικα βιβλιοπωλεία που κλείσαν και δίνουν τα βιβλία όσο όσο.

Όσο και αν σε μερικούς από  εσάς φαίνεται αστείο πραγματικά υπάρχει τέτοιο πρόβλημα και είναι ένας από τους εφιάλτες των τρελών βιβλιολατρών , ειδικά αυτών που δεν μπορούν να είναι συνέχεια πάνω από μια οθόνη ενός τάμπλετ ή ενός κινητού ή λάπτοπ  , και αυτών που δεν τα πάνε καλά με τη τεχνολογία  ατόμων που δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν τάμπλετ λάπτοπ και κινητά τελευταίας γενιάς. Η μόνη λύση είναι να δείξουμε ως σύνολο πως πραγμάτικα θέλουμε να ξανά εκδοθούν ώστε κάποιος από τους υπάρχοντες εκδοτικούς οίκους να τα εκδώσει και για να γίνει αυτό χρειάζεται θαύμα. Μερικά από τα βιβλία που τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ανάρπαστα είναι και η σειρά της Κασάννδρα Κλέρ "Θανάσιμα Εργαλεία "  ή η σειρά 'Τα Χρονικά των Κάστερ ' των Γκαρσία Καμί και Μάργκαρετ Σκόλ και  πολλά άλλα βιβλία που πλέον έχουν περισσότερη δημοσιότητα από όταν εκδόθηκαν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.