Σίλβερ (Η Τριλογία Των Ονείρων #1) - Κέρστιν Γκίερ

Ιουνίου 11, 2017

Περίληψη από το οπισθόφυλλο

Τα όνειρα της Λιβ Σίλβερ έχουν γίνει πολύ τρομακτικά τελευταία. Ειδικά ένα από αυτά την απασχολεί διαρκώς. Βρισκόταν νύχτα σε ένα νεκροταφείο και παρακολουθούσε μια παράξενη τελετουργία τεσσάρων αγοριών. Κατά βάθος ο Γκρέισον και οι τρεις φίλοι του είναι πολύ συμπαθητικά παιδιά. Όμως το πιο τρομακτικό είναι το γεγονός ότι τα τέσσερα αυτά αγόρια γνωρίζουν πράγματα που η Λιβ δεν τους τα έχει αποκαλύψει κατά τη διάρκεια της μέρας αλλά στα όνειρά της. Είναι δυνατό να μπορεί να μπει ο ένας στα όνειρα του άλλου; Είναι αινιγματικό, η Λιβ όμως ανέκαθεν αγαπούσε τα αινίγματα…


Προσωπική Εμπειρία

Παρολο που γνώριζα την συγγραφέα για την αλλη της τριλογία, Ruby Red (Κόκκινο Ρουμπίνι), δεν είχα ακούσει ποτε για την τριλογία της Σίλβερ. Ετσι, καθως προγραμματιζα μια ανταλλαγή βιβλίων με μια φιλη μου, μου το πρότεινε και αποφάσισα, έχοντας λίγους ενδοιασμούς, να το δοκιμασω. Είχα εμπιστοσυνη στο γούστο της φίλης μου, επειδή είναι παρόμοιο με το δικο μου.


Κριτική

Η ιδέα του βιβλίου ηταν αρκετά καλη και μου   τράβηξε την προσοχή. Ωστόσο η γραφή ηταν ιδιαίτερα απλή, και ορισμένες φορες είχα την εντύπωση οτι οι δεκαπενταχρονοι και δεκαεξαχρονοι ηταν στην πραγματικότητα δεκατριαχρονοι. Ο τροπος που μιλούσαν, που σκέφτονταν σου έδινε την εντύπωση οτι ηταν αρκετά ανώριμοι, αν συγκρίνουμε δηλαδή όλους τους δεκαεξάχρονους σε βιβλια αλλα και στην πραγματικότητα. Αυτό είναι σημαντικό μειονέκτημα του βιβλίου, κατα τη γνωμη μου. Η πλοκή είναι γρήγορη και η ιστορία ξετυλίγεται κρατώντας το μυστήριο, αλλά νιώθεις ότι διαβάσεις άλλο ενα κλισέ μυθιστόρημα με την πρωταγωνίστρια και τα σέξυ αγόρια που την περιβάλλουν. Ωστόσο το βιβλίο αφήνει κάποια ερωτήματα για να απαντηθουν στη συνέχεια και παρόλο που δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα, θα ήθελα ισως κάποια στιγμη να το δοκιμασω. Ενώ λοιπόν το ξεκινησα επιφυλακτική μα και συνάμα ενθουσιασμένη εξαιτίας της ιδέας με τα όνειρα, κατέληξα μη ευχαριστημένη και ίσως απογοητευμένη γιατί δεν ήταν αυτό που περιμενα. Μπορεί βέβαια να αλλάζουν τα πράγματα στο δεύτερο βιβλίο, ποιος ξέρει. Πάντως είναι ενα μικρο βιβλιο που μπορειτε να περάσετε εύκολα την ωρα σας. Δεν είμαι σίγουρη αν θα το πρότεινα σε κάποιον της ηλικίας μου, ισως στην δωδεκάχρονη αδελφή μου, αλλά δεν αποκλειω το γεγονος να αρέσει σε κάποιους άλλους γιατί ο καθενας έχει τα δικά του γούστα και τις δικές του απόψεις. 


Βαθμολογία

★★/★★★★★ (2 στα 5)

#Κάλι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.