IT 1990 vs IT 2017

Σεπτεμβρίου 23, 2017



Καταπολεμώντας τον παιδικό μου τρόμο για τους κλόουν και συγκεκριμένα του κλόουν από την ταινία " το Αυτό" του Stephen King τον Πεννυγουαιζ που στα παιδικά μου χρόνια είχε στοιχειώσει τα όνειρά μου. Τότε ήμουν και παιδάκι του δημοτικού τα εφέ ήταν σε ένα επίπεδο που έπρεπε να γίνονται με το χέρι όπως θα έλεγε κανείς. Ενώ τώρα η τεχνολογία των εφέ έχει φτάσει σε επίπεδο ειδικών εφέ λες και πραγματικά είναι αληθινά.

Ας ξεκινήσουμε λίγο από την αρχή, η ταινία βασίζεται στο βιβλίο του Stephen King "IT'' ή στα ελληνικά ''Το Αυτό'', μια ιστορία τρόμου και φαντασίας που μας αφήνει το πως σε μια πόλη οι μεγάλοι δεν βλέπουν το τέρας κλόουν ονόματι Πεννυγουαιζ που δελεάζει τα παιδιά και τα τραβάει μαζί του στους υπονόμους όπου εκεί παραμένουν μαζί του αιωνία. Είναι ο φόβος-τρόμος που όλοι κρύβουμε μέσα μας –από την παιδική κιόλας ηλικία μας μέχρι και την τελευταία στιγμή της ζωής μας– και που αρνείται να φύγει.
Οι μικροί ήρωές μας, ανάμεσά τους κι ένα κορίτσι, αντιμετωπίζουν τη φρίκη και τον εφιάλτη στα έντεκά τους χρόνια. Το Αυτό παίρνει κάθε φορά και διαφορετική μορφή, στοιχειώνοντας όχι μόνο τα όνειρά τους αλλά και την καθημερινή ζωή τους...

«Μικρέ μου Φίλε, περίμενε μέχρι να έρθεις εδώ που βρίσκομαι! Περίμενε να αντικρίσεις τα νεκρόφωτά Μου! Περίμενε... Θα δεις και θα τρελαθείς, αλλά θα ζήσεις μέσα Μου για πάντα...»
Ενήλικοι πια και επιτυχημένος ο καθένας στον τομέα του, δεν μπορούν να αντισταθούν στη δύναμη που τους τραβάει στη γενέτειρά τους για να αναμετρηθούν με το σκοτεινό παρελθόν –το Αυτό–, αλλά και με το ακόμα πιο εφιαλτικό και ανατριχιαστικό παρόν... Το Αυτό ζει και τους περιμένει κρυμμένο στα έγκατα της γης... ή μήπως πολύ βαθιά μέσα τους;



Η ταινία είναι του 1990 και υπόθεση της η ζωή μιας παρέας όπου στην παιδική τους ηλικία αντιμετώπισαν ένα πλάσμα (υποτίθεται της φαντασίας τους αλλά με πραγματικές ενέργειες-εξαφανίσεις κτλ)...στην ενηλικίωση τους όμως το πλάσμα επέστρεψε και καλούνται αντί να το ξεχάσουν να το αντιμετωπίσουν ξανά..

Στην ταινία του 2017 η πλοκή είναι η ίδια πατάει πάνω στο βιβλίο όπως και τη παλιά ταινία, βεβαία όμως έχει πολλές διαφορές και αλλαγές από τη ταινία του 1990 και πρώτη πρώτη οι κλόουν. Ποιος από τους δυο σας τρομάζει περισσότερο???
  Η ταινία αξίζει να την δει κανείς καλύτερα εφέ και πιο καλό δεμένο το σκηνικό με το σενάριο δεν σε αφήνει να περιμένεις μέχρι την επόμενη σκηνή τρόμου.Ο ηθοποιός που υποδύεται τον κλόουν έχει μπει πραγματικά στο πετσί του ρόλου του σε σημείο να σκέφτεται ο θεατής εάν πραγματικά του μείνει καμία μετέπειτα συνήθεια του κλόουν. Με την αφορμή του ριμέικ της ταινίας το βιβλίο εκδόθηκε ξανά με νέο εξώφυλλο αλλά σε δυο τόμους από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος.
       
  Οι διάφορες είναι μεγάλες όχι μόνο από τις εκδόσεις άλλα και από τα εξώφυλλα. Ελπίζω να είναι πάντως το ίδιο απολαυστικά και να προκαλούν πολλές επανελλημένες ανατριχίλες και τρόμο ( δεν τα έχω στην κατοχή μου ακόμα αλλά σύντομα θα τα πάρω και εγώ ).



                  #Ourania





 Η πρεμιερα στην Ελλαδα ειναι στης 28 Σεπτεμβριου 2017 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.