TOP 5 BOOKS ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Σεπτεμβρίου 29, 2015


                               TOP 5 BOOKS ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ ήμουν από αυτά τα παιδιά που μου αγοράζανε βιβλία για να διαβάζω για έναν μήνα και τα διάβαζα όλα μέσα σε λίγες μέρες. Υπάρχουν λοιπόν κάποια βιβλία που όταν τα σκέφτομαι μου θυμίζουν την παιδική  μου ηλικία και σήμερα θα τα μοιραστώ με εσάς!

            1)      Ηarry Potter Series (J.K.Rowling)
Cmon! Nομίζατε δεν θα μιλούσα για το Χάρι Πότερ; Είναι το πιο υπέροχο βιβλίο που μπορεί να διαβάσει ένα παιδί με την αθωότητα της ηλικίας αυτής και να εισέλθει στον κόσμο του Fantasy genre! Thumbs up για όλους εμάς που διαβάζαμε το βιβλίο και περιμένουμε το γράμμα από το Χόγκουαρτς να καταφτάσει με την πρώτη κουκουβάγια!

                              
           
           2)      Monster High (Lisi Harrison)
Μια σειρά φαντασίας με πολύ χιούμορ, με την οποία ταύτησα πάρα πολύ την παιδική μου ηλικία παρ’ όλο που όταν τα διάβασα ήμουν στο λύκειο. Η σειρά καλύπτει της ζωές μια παρέας κοριτσιών που διαφέρουν από τα συνηθησμένα και οι οποίες πηγαίνουν σε ένα μάλλον παράξενο σχολείο. Η σειρά αναλύει θέματα της καθημερινότητας αυτών των κοριτσιών ενώ παράλληλα διατηρεί αυτήν την αθωότητα και το ανάλαφρο ύφος της παιδικης ηλικίας.
                              
          
            3)      Ghost Girl (Tonya Hurley)
To βιβλίο αυτό το διάβασα κατά την διάρκεια του δεύτερου έτους σπουδών μου αλλά από την πρώτη στιγμή μου θύμισε μια περίοδο πιο αθώα, καθώς παρακολουθούσα την πρωταγωνίστρια να προσπαθεί να βρεί τον δρόμο της στην μεταθάνατον ζωή. Μια πρωταγωνίστρια που δεν έχει φτάσει στην εφηβεία και προσπαθεί να φέρει την ισορροπία στην παιδική αλλά δυστυχώς νεκρή καθημερινότητα της.
                     

           4)       Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες (Jules Verne)
Η ιστορία ξεκινάει και τελειώνει στο Λονδίνο, και το βιβλίο αυτό με έκανε από παιδί να λατρέψω αυτήν την πανέμορφη πόλη. Ο Άγγλος εφευρέτης Φιλέας ξεκινά ένα τρελό ταξίδι με τον βοηθό του Πασπαρτού και  μάζι με αυτούς η παιδική μου φαντασία έκανε το δικό της ταξίδι σε 80 μέρες.
                                          
            
            5)      Μικρές κυρίες (Louisa May Alcott)
Το βιβλίο αυτό με ενθουσίασε παραπάνω από όσο έπρεπε γιατί ποτέ δεν είχα αδελφές και η απεικόνηση της ζωής αυτών των κοριτσιών με έκανε να παρακαλάω τους δικούς μου για μια αδερφή!
                                                                                                            

Αυτό ήταν για σήμερα παιδιά ελπίζω να σας άρεσε και να σας θύμισαν τα βιβλία αυτά λίγο από την παιδική σας ηλικία. Γράψτε μου κάτω στα comments ποιά βιβλία θυμίζουν σε εσάς την παιδική σας ηλικία και μέχρι την επόμενη φορά...byeeeeeeee!

                                                   #KatTheBookoholic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.