This or That Book Tag

Σεπτεμβρίου 20, 2015
Hey, εδώ Κάλι! Αποφάσισα να κάνω ένα book tag για σήμερα, ελπίζω να σας αρέσει! Δεν γνωρίζω ποιος είναι ο original δημιουργός του tag...

1. Audio or book in hand?

Σίγουρα βιβλίο στο χέρι! Δεν μπορώ με τίποτα να ακούω το βιβλίο, δεν το αντέχω! Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ έτσι, ξεχνάω τα πάντα. Είμαι οπτικός τύπος, η αλήθεια είναι... (νομίζω το καταλάβατε χΔ).














2. Softcover or hardcover?

Φυσικά, το hardcover είναι πιο ανθεκτικό αλλά είναι πάντα πιο ακριβό σε αντίθεση με το softcover που ναι μεν είναι εύκολο να τραυματιστεί αλλά είναι αρκετά πιο φτηνό. Έτσι, επιλέγω softcover καθώς όταν αγοράζω βιβλία προσπαθώ να αγοράζω όσο περισσότερα γίνεται άρα προτιμώ να τα παίρνω σε χαμηλές τιμές για να παίρνω περισσότερα!

3. Fiction or non-fiction?

Σίγουρα fiction, αυτό πρέπει να ήταν ρητορική ερώτηση έτσι; Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάποιο non-fiction βιβλίο, τουλάχιστον δεν μου έρχεται κάποιο στο μυαλό τώρα αλλά και πάλι... μου αρέσει να χάνομαι σε διαφορετικούς κόσμους και διαφορετικές ζωές και μόνο με fiction βιβλία μπορώ να το κάνω αυτό (ακόμα και να μην είναι φαντασίας, όπως το Αναζητώντας την Αλάσκα για παράδειγμα!).

4. Fantasy world or real life issues?

Αυτό είναι αρκετά δύσκολο καθώς μου αρέσουν και τα δύο είδη. Πιστεύω ότι στα real life issues βιβλία μπορούν να προστεθούν και αυτά του John Green, ή το Λίγο πριν πεθάνω και όλα αυτά τα βιβλία ενώ στο fantasy world βιβλία τοποθετούνται τα Θανάσιμα Εργαλεία, η Επιλογή, το Τεστ κτλ και έχω πολλά αγαπημένα βιβλία και στις δύο κατηγορίες αλλά πιστεύω πως διαλέγω fantasy world books, πάντα τους είχα μεγάλη αδυναμία εξάλλου!

5. Harry Potter or Twilight?

Δεν έχω διαβάσει όλα τα βιβλία του Harry Potter (ακόμα), μόνο το πρώτο ενώ από το Twilight δεν έχω διαβάσει κανένα από τα τέσσερα αλλά κρίνοντας από την ιστορία στις ταινίες τους, θα επιλέξω με σιγουριά το Harry Potter!


 











6. Kindle, iPad or other?

Other, ή κινητό με λίγα λόγια. Νομίζω πως ο σκοπός της ερώτησης είναι που αλλού μας αρέσει να διαβάζουμε κι εγώ συνήθως διαβάζω και στο κινητό.

7. Borrow or buy?

Φυσικά και προτιμώ την αγορά των βιβλίων για να εμπλουτίζω την βιβλιοθήκη μου αλλά δανείζομαι πολύ συχνά καθώς δεν είναι οικονομικά δυνατό να αγοράζω συνέχεια βιβλία, γιατί οι αναγνωστικές μου ανάγκες είναι πολύ... ακριβές! Διαβάζω πολύ γρήγορα άρα χρειάζομαι πολλά βιβλία!

8. Bookstore or online?

Πάντα προτιμώ ένα βιβλιοπωλείο, είμαι ικανή να ψάχνω στα ράφια του για ώρες, ειλικρινά! Λατρεύω το συναίσθημα να περιτριγυρίζομαι με βιβλία και να ψάχνω στα οπισθόφυλλα τους τις περιλήψεις, να χαζεύω τα εξώφυλλα και να προσπαθώ να αποφασίσω ποιο να αγοράσω τελικά αλλά τελευταία όλα μου τα βιβλία τα αγοράζω online -δυστυχώς- καθώς δεν είναι εύκολο να πηγαίνω στα βιβλιοπωλεία και επίσης online βρίσκω πολλές προσφορές και βιβλία στα αγγλικά (γιατί πλέον στα αγγλικά τα αγοράζω κυρίως...).

9. Tell me one time or total trilogy?

Θα έλεγα τριλογία, είναι ωραίες οι τριλογίες εφόσον η ιστορία είναι ενδιαφέρουσα!

10. Monster read or short and sweet?

Πάντα monster read... λατρεύω τα μεγάλα βιβλία, τα βλέπω και είμαι σαν τον διψασμένο που βλέπει νερό... μου τρέχουν τα σάλια -μεταφορικά πάντα και συγγνώμη για την αηδιαστική μεταφορά μου χδ- και με ελκύουν πολύ. 


 











11. Starry eyed romance or full of action?

Νομίζω πως δεν θα άντεχα ένα ολόκληρο βιβλίο γεμάτο ρομαντισμό... όχι απλά όχι... θα έλεγα full of action αλλά συνήθως και τα full of action έχουν την απαραίτητη δόση ρομαντισμού που χρειάζομαι!

12. Curl up in your snuggie or bathe in the sun?

Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο μέρος να διαβάζω βιβλία, διαβάζω όπου βολεύομαι χΔ. Αλλά αν έπρεπε να διαλέξω από αυτά, θα έλεγα το πρώτο γιατί το bathe in the sun ουσιαστικά επιβάλλει να είσαι έξω και προτιμώ να διαβάζω βιβλία μόνη μου, κλεισμένη στο δωμάτιο σαν ένα τρομερά αντικοινωνικό πλάσμα (ίσως είμαι στ' αλήθεια χδ).

13. Hot chocolate or latte?

Εμ, συνήθως ούτε πίνω, ούτε τρώω όταν διαβάζω βιβλία αλλά αν έπρεπε να διαλέξω θα έλεγα ζεστή σοκολάτα με μεγάλη σιγουριά -μιαμ μιαμ-, συμφωνείτε; 


 











14. Read the review or decide for yourself?

Διαβάζω κριτικές αλλά δεν βασίζομαι σε αυτές γιατί ο καθένας έχει το δικό του, προσωπικό γούστο επομένως οι απόψεις μας μπορεί να διαφέρουν. Άρα decide for yourself, πάλι με σιγουριά!

Soo, αυτό ήταν το νέο μου book tag, ελπίζω να σας άρεσε! Αν θέλετε απαντήστε στις ερωτήσεις του tag στα σχόλια! Μέχρι την επόμενη φορά, τα λέμε!!!



#Κάλιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.