The Aesthetically Pleasing Book Tag

Ιουλίου 10, 2017
Καλό μήνα σε όλους. Ελπίζω να περνάτε ένα όμορφο καλοκαίρι! Σήμερα θα κάνουμε άλλο ένα book tag, συγκεκριμένα το "The Aesthetically Pleasing Book Tag" το οποίο δημιούργησε η Book Syrup. Εάν θέλετε να δείτε το δικό της βίντεο, πατήστε εδώ!

1. Καλύτερος συνδιασμός χρωμάτων στο εξώφυλλο (Best color combo on a book cover)


Λατρεύω ό,τι είναι galaxy-themed και αυτό το εξώφυλλο συνδιάζει το galaxy effect μαζί με χρώματα που συνήθως δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα, αλλά το συγκεκριμένο αποτέλεσμα είναι τόσο όμορφο. Είναι από τα εξώφυλλα που σε τραβούν κατευθείαν και δεν μπορείς να σταματήσεις να τα κοιτάζεις!

2. Καλύτερη γραμματοσειρά στο εξώφυλλο (Best typography/font on a book cover)



Δείτε απλά το πόσο ωραία έχουν βάλει τον τίτλο! Χωρίζεται σε 3 σημεία με ωραία σχέδια, και καθένα σκέλος έχει διαφορετική γραμματοσειρά και μέγεθος! Δημιουργικό και όμορφο.

3. Καλύτερο απλό εξώφυλλο (Best simple cover)



Μου αρέσει πάρα πολύ το rainbow-style σε αυτό το εξώφυλλο. Ομολογώ πως εξαιτίας του εξωφύλλου έψαξα περισσότερο το βιβλίο και τώρα ξεκουράζεται στα ράφια της βιβλιοθήκης μου. Ναι μεν απλό εξώφυλλο αλλά σίγουρα είναι γλυκό για το μάτι, για να μην παραλέιψουμε το πόσο... χαρούμενο δείχνει!

4. Καλύτερες τελευταίες σελίδες (Best endpages)


Δυστυχώς κανένα από τα βιβλία μου δεν έχει ωραίες τελευταίες σελίδες, ίσως επειδή έχω ελάχιστα hardback!

5. Καλύτερος χάρτης (Best map)



Ξέρω ότι είναι υπερβολικά απλός αλλά είναι από τα βιβλία που έχω από το δημοτικό και από τις πρώτες σειρές που διάβασα και αγάπησα... Ο συγκεκριμένος χάρτης έχει πολλές αναμνήσεις για εμένα από τον κόσμο της λογοτεχνίας!

6. Καλύτερο "γυμνό" βιβλίο με σκληρό εξώφυλλο (Best naked hardback)



Δεν αγοράζω πολλά βιβλία με σκληρό εξώφυλλο αλλά θυμάμαι όταν είχα διαβάσει το συγκεκριμένο και είχα εντυπωσιαστεί όταν έβγαλα το χάρτινο εξώφυλλο και έμεινε το "γυμνό". Μου άρεσε πάρα πολύ, ίσως και περισσότερο από το χαρτί! (Δυστυχώς στην φωτογραφία φαίνεται το χάρτινο).


7. Καλύτερο οπισθόφυλλο (Best back cover)



Δεν νομίζω ότι χρειάζεται επεξήγηση... Είναι τόσο δημιουργικό το πως σχεδιάσαν το οπισθόφυλλο έτσι ώστε να κάνει τέτοια αντίθεση με το εξώφυλλο. Απλά, το λατρεύω!

8. Καλύτερες κεφαλίδες κεφαλαίων (Best chapter headers)



Είμαι σίγουρη ότι όσοι έχετε διαβάσει τα βιβλία συμφωνείτε. Απλές μεν, αλλά μας συντρόφευαν καθώς κάναμε ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιο-ταξίδια μας!


9. Καλύτερες εικονογραφήσεις (Best illustrations)



Μόνο να ξεφυλλίσεις αυτό το αριστούργημα... Πραγματικά εντυπωσιακές εικόνες, μπορούσα να τις παρατηρώ για ώρες. Εξαιρετικός καλλιτέχνης. Και το κείμενο βέβαια, ισάξιο της εικονογράφησης! Αν και δεν το περιμένεις, ανοίγεις το βιβλίο και το περιεχόμενο σε εντυπωσιάζει.

10. Καλύτερη ράχη (Best spine)



Προσωπικά λατρεύω όταν η ράχη κάθε βιβλίου μιας σειράς συμπληρώνει μια μεγαλύτερη εικόνα και στο τέλος τα ενώνεις όλα και έχεις ένα τόσο όμορφο αποτέλεσμα. Υπέροχο και στην συγκεκριμένη περίπτωση... μαγικό!

11. Πιο αγαπημένο εξώφυλλο της βιβλιοθήκης σου (Favorite cover on your shelves)



Και η μεγάλη στιγμή του tag... Αυτά τα δύο πανέμορφα εξώφυλλα χαλαρώνουν αυτή τη στιγμή στα ράφια μου. Τι άλλο να πω εδώ, απλά θαυμάστε τα!

#Κάλι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.