Συνέντευξη από την Βαρβάρα Στεργίου συγγραφέα του βιβλίου Έκπτωτη θέα

Ιουλίου 15, 2017
Καλησπέρα παιδιά!!! Είμαι η Agela νέα συντάκτρια και έχω την τιμή να γράψω στο πρώτο μου άρθρο μια συνέντευξη από μια Ελληνίδα συγγραφέα που θαυμάζω πολύ ,Την Βαρβάρα Στεργίου συγγραφέας του βιβλίου“Έκπτωτη θέα ”

Blogger Angie: Πες μας λίγα λόγια για σένα.

Βαρβάρα:    Ίσως το πιο δύσκολο που μπορεί κάποιος να με ρωτήσει είναι να μιλήσω για εμένα την ίδια… Δεν έχω πολλά να πω. Λατρεύω τα βιβλία, είμαι φανατική αναγνώστρια. Αυτό το διάστημα ετοιμάζω το δεύτερο μέρος της Έκπτωτης Θεάς το οποίο θα κυκλοφορήσει σε μερικούς μήνες και ο χρόνος για διάβασμα είναι περιορισμένος. Όποτε επιφυλάσσομαι στις διακοπές μου !! Με περιμένουν αρκετά βιβλία για να με ταξιδέψουν στους κόσμους τους.

Blogger Angie :Σύστησε μας με λίγα λόγια με το βιβλίο σου

Βαρβάρα: Το βιβλίο Έκπτωτη Θεά, η μεταμόρφωση, πρόκειται για το πρώτο βιβλίο μιας σειράς φαντασίας την οποία αρκετοί την τοποθετούν στην κατηγορία young adult fantasy. Η Έκπτωτη Θεά, η μεταμόρφωση συνδυάζει τη φαντασία και τον ρομαντισμό. Πρωταγωνίστρια είναι η Σαμμανή, μια έκπτωτη Θεά, η Θεά της Φύσης και της Μαγείας, που ενσαρκώνεται στην Γη μαζί με τον έρωτα της τον Στρατηγό Βικά, για να τους δοθεί μια ευκαιρία να είναι μαζί. Η Σαμμανή πλέον βρίσκεται αντιμέτωπη με την φθαρτή της σάρκα, ανάμεσα σε δύο άντρες και την προδοσία. Τι θα γίνει…..;

Blogger Angie: Πώς εμπνευστήκατε το βιβλίο σου ,
 Και πως αποφάσισες να ασχοληθείς σοβαρά με αυτό το είδος μυθιστορήματος που δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους Έλληνες συγγραφείς;

 Βαρβάρα,: Η Έμπνευση μου είναι μάλλον η ίδια μου η ψυχή που πάντοτε αναζητά απαντήσεις για τους κόσμους των βιβλίων, των θρησκειών, της φαντασίας, για κόσμους που δεν μπορούμε να δούμε και βρίσκονται μακριά από την ανθρώπινη λογική. Στο βιβλίο υπάρχουν αναφορές στον Σαμανισμό που είναι η αρχαιότερη μορφή λατρείας. Ολόκληρο το βιβλίο εμβαθύνει στο παιχνίδι της δύναμης του σύμπαντος.  Μιλάει με συμβολισμούς για ένα πνευματικό ταξίδι και μια πρωτόγονη, τυφλή και ολοκληρωτική πίστη στην μαγεία και την φύση, σε  Αγγέλους και Δαίμονες.
Δεν ξέρω να απαντήσω γιατί αυτό το είδος. Ίσως γιατί είναι πολλές οι αιτίες. Ίσως γιατί γράφοντας ιστορίες φαντασίας/τρόμου να είναι ένας τρόπος να συγκλονίζεται η ψυχή μου. Αν και διαβάζω όλα τα είδη βιβλίων, ωστόσο αυτό που αγαπώ πολύ είναι ιστορίες φαντασίας και τρόμου! Ποτέ μου δεν κοίταξα να γράψω κάτι ‘για να’ ή  ‘που θα,  πουλήσει’.  Γράφω γιατί είναι ανάγκη έκφρασης μου!


Blogger Angie: Ποιο είναι οι αγαπημένοι σου Έλληνες ή ξένοι συγγραφείς και πως /αν επηρέασαν το έργο σου;

Βαρβάρα: είναι αρκετοί οι συγγραφείς που θαυμάζω. Κάποιοι είναι περισσότερο δημοφιλείς και κάποιοι λιγότερο. Δεν μπορώ να ονοματίσω γιατί θα αδικήσω τους υπόλοιπους αφού όπως ανέφερα είναι αρκετοί.

Blogger Angie: Υπάρχει κάποιο μήνυμα που να θέλεις να περάσεις στους αναγνώστες μέσα από το βιβλίο σου , και αν ναι ποιο;

Βαρβάρα: Το βιβλίο είναι γεμάτο από συμβολισμούς. Ο κάθε ένας από τους αναγνώστες μπορεί να λάβει διαφορετικό μήνυμα. Είναι το πώς  ερμηνεύει ο αναγνώστης τους συμβολισμούς αλλά επίσης και για το τι έχει ανάγκη ή χρειάζεται να κατανοήσει όταν το διαβάζει. Προδοσία, μίσος, έρωτας, αποφάσεις, συναίσθημα, ορθή κρίση, λάθη κλτ.. όλα αυτά και άλλα αναφέρονται και ξεδιπλώνονται στο βιβλίο.

Blogger Angie:. Η πλοκή και οι ήρωες του βιβλίου σου έχουν προδιαγραμμένη πορεία ή εναλλάσσονται κατά την συγγραφεί του βιβλίου;

Βαρβάρα: Οι ήρωες μου με ταξιδεύουν. Εγώ απλώς αποτυπώνω τις ιστορίες τους στο χαρτί. Δεν υπάρχει προδιαγραμμένη πορεία. Υπάρχει ωστόσο το μοιραίο Τέλος. Αυτό το γνωρίζω όμως δεν μπορώ ακόμα να το αποκαλύψω γιατί ως μικρή Θεός, τα δημιουργήματα μου, οι ήρωες δηλαδή του βιβλίου μου, δεν πρέπει να γνωρίζουν. Θα τους αφήσω λοιπόν να  ‘ζήσουν’ να  γευτούν τις εμπειρίες της ύπαρξης τους.

Blogger Angie: Ποια είναι τα δικά σου όνειρα για το μέλλον τόσο σε επαγγελματικό ,καλλιτεχνικό και προσωπικό επίπεδο ;

Βαρβάρα: Όνειρα….. αποφεύγω να κάνω όνειρα….. Ζω το παρόν… προσπαθώ να απολαμβάνω την κάθε στιγμή. Ωστόσο βάζω μικρούς στόχους, τους οποίους με λιλιπούτια βήματα κάθε φορά προσπαθώ να εκπληρώνω.

Blogger Angie:  Πως περνάς τον χρόνο σου όταν δεν ασχολείσαι με την συγγραφή;

Βαρβάρα: Με την οικογένεια μου, διαβάζω βιβλία και ζωγραφίζω ή τουλάχιστον το προσπαθώ να ζωγραφίσω!

Blogger Angie: Όταν ήσουν παιδί τα όνειρα σου σχετίζονταν με την συγγραφή; αν ναι μπορούσες να φανταστείς ότι θα έφτανες μέχρι αυτό το σημείο;

Βαρβάρα: Όταν ήμουν παιδί δεν ήθελα να γίνω αστροναύτης… ούτε γιατρός… νομίζω πως πάντα ήξερα ότι αυτό που ήθελα να κάνω είναι να γράφω. Είχα φανταστεί πολύ περισσότερα από όσα κατάφερα μέχρι στιγμής. Όμως όταν είσαι παιδί σου επιτρέπονται τα όνειρα.

Blogger Angie:Πως και πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με την συγγραφή;

Βαρβάρα: Γράφω από τον καιρό που μπορώ να θυμηθώ να κρατώ το μολυβάκι μου. Σαν άνθρωπος τρέφω βαθιά αγάπη για τα βιβλία και όπως ο κάθε συγγραφέας η  πηγή του λόγου αναβλύζει  από την εσωτερική πάλη των συναισθημάτων μου προκαλώντας άλλοτε το Χάος και άλλοτε την Αρμονία.

Blogger Angie: έχεις  κιόλας κάποιο επόμενο βιβλίο στο μυαλό σου;

Βαρβάρα: Φυσικά και έχω πολλά στο μυαλό μου. Σε μερικούς μήνες θα εκδοθεί το δεύτερο μέρος της τριλογίας και το  2018 θα εκδοθεί το τρίτο και τελευταίο μέρος της τριλογίας.  Εκτός από την εν λόγω τριλογία, ετοιμάζω και άλλα τα οποία πιθανόν να εκδοθούν παράλληλα όμως ακόμα δεν μπορώ να ομολογήσω τίποτα.

Blogger Angie:Και τέλος τι θα συμβούλευες σε μελλοντικούς συγγραφείς που θέλουν να ασχοληθούν με αυτό το είδος της λογοτεχνίας;

Βαρβάρα: Θα τους συμβούλευα να γράφουν αν αυτό αγαπούν πραγματικά να κάνουν. Όταν κάτι γίνετε με αγάπη τότε είναι και προσωπική  επιτυχία του κάθε συγγραφέα!
Αγγέλα μου σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συνέντευξη, απόλαυσα τις ερωτήσεις και σου εύχομαι τα καλύτερα!

 Blogger Angie :Εγω σε ευχαριστώ που μου έδωσες τη τιμή να πάρω αυτήν την υπέροχη συνέντευξή !


                   -Angie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.