Would You Rather ... Τι Θα Προτιμούσες (Book Edition) Book Tag

Οκτωβρίου 30, 2015
Γεια σας! Επιστρέφω με ένα σύντομο book tag για εσάς, στο οποίο διαλέγω ανάμεσα σε δύο -αρκετά δύσκολες- επιλογές, σχετικές πάντα με βιβλία! Το tag δημιουργήθηκε από RayKayBooks (Rachel Reads στο youtube). Θα μεταφράσω τις ερωτήσεις στα ελληνικά, αφού το blog μας είναι επίσης στα ελληνικά και για να είναι όλοι άνετοι με την ανάγνωση του tag.

Θα προτιμούσες...

1. Να διάβαζες μόνο τριλογίες ή αυτοτελή βιβλία;

Λοιπόν... θα προτιμούσα τριλογίες νομίζω γιατί τις ευχαριστιέσαι για περισσότερο καιρό και γενικά μου αρέσουν!

2. Να διάβαζες μόνο γυναίκες ή άντρες συγγραφείς;


Αχ, μάλλον γυναίκες καθώς τα περισσότερα βιβλία που ήδη έχω διαβάσει προέρχονται από γυναίκες συγγραφείς!

3. Να ψωνίζεις από το Barnes & Noble ή από το Amazon?

Εμ, δεν γνωρίζω το πρώτο άρα θα πω amazon, αν και δεν ψωνίζω ούτε από εκεί!




4. Όλα τα βιβλία να μετατρέπονταν σε ταινίες ή σειρές;

Θα έλεγα σε σειρές γιατί σε ταινίες συχνά αδικούνται. Για να λέμε την αλήθεια, δεν είναι και εύκολο να μετατρέψεις 300++ σελίδες σε δύο ώρες ταινίας!!! Επομένως, σειρές!

5. Να διάβαζες 5 σελίδες την ημέρα ή 5 βιβλία την εβδομάδα;

Δεν θα άντεχα να διάβαζα 5 σελίδες την ημέρα με τίποτα! Άρα 5 βιβλία την εβδομάδαα... (όμιτζι!).

6. Να ήσουν επαγγελματίας κριτικός ή συγγραφέας;

Χωρίς δισταγμό, συγγραφέας! Μου αρέσει να κάνω κριτικές, αλλά η συγγραφή είναι το πάθος μου!

7. Να διάβαζες μόνο τα τοπ 20 αγαπημένα σου βιβλία ξανά και ξανά ή να διάβαζες πάντα νέα βιβλία που δεν έχεις ξαναδιαβάσει;

Όσο και αν λατρεύω το top 20 μου, δεν θα μπορούσα τόσο περιορισμό... άρα θα προτιμούσα να διάβαζα πάντα αδιάβαστα (για μένα) βιβλία!


8. Να ήσουν βιβλιοθηκάριος ή πωλητής βιβλίων;

Βιβλιοθηκάριος, με μεγάλη σιγουριά! Οι βιβλιοθήκες είναι υπέροχα μέρη!!!

9. Να διάβαζες μόνο το αγαπημένο σου είδος ή όλα τα είδη εκτός το αγαπημένο σου; 

Αυτή ίσως είναι η πιο δύσκολη ερώτηση στο tag... Χμμ, μάλλον θα διάβαζα το αγαπημένο μου είδος μόνο (φαντασία και δυστοπία... τι να κάνω, έχω δύο!!) και δεν πειράζει, δεν θα επιβίωνα χωρίς αυτά τα είδη βιβλίου!!!

10. Να διάβαζες μόνο χάρτινα βιβλία ή e-books;

Αυτή είναι η πιο εύκολη ερώτηση στο tag! Χάρτινα βιβλία = λατρεία! 

#Κάλιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.