ΑΠΑΓΩΓΗ - Λούσι Κρίστοφερ

Οκτωβρίου 24, 2015
Γεια σας! Έχουν περάσει αρκετές μέρες που δεν έχω ανεβάσει κάτι απλώς δεν έχω δει πρόσφατα καμιά ταινία και το άνιμε που βλέπω δεν το έχω τελειώσει, ούτε τα βιβλία που διαβάζω άρα δεν μπορώ να κάνω κριτικές... Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω κριτική για ένα βιβλίο που διάβασα χρόνια πριν, ωστόσο θυμάμαι αρκετά καλά! Το "Απαγωγή" της Λούσι Κρίστοφερ!

Είδος: Young Adult, Σύγχρονο, Contemporary, Δράμα

Περίληψη από το οπισθόφυλλο


Συνέβη έτσι απλά. Με απήγαγε από ένα αεροδρόμιο. Με πήρε μακριά από ό,τι ήξερα, από ό,τι είχα συνηθίσει. Με πήρε μαζί του στην έρημο και στη ζέστη, στη βρομιά και στον κίνδυνο. Και περίμενε από μένα να τον αγαπήσω.
Αυτή είναι η ιστορία μου.
Ένα γράμμα από το πουθενά, για τον απαγωγέα μου.

Προσωπική εμπειρία


Καθώς αυτό το βιβλίο το έχω πολλά χρόνια, δεν θυμάμαι πως ακριβώς έφτασε στα χέρια μου, ωστόσο πρέπει να το διάβασα αρκετά γρήγορα καθώς με εντυπωσίασε και μου άρεσε πολύ! 

Κριτική


Το βιβλίο αυτό είναι κάτι το ασυνήθιστο καθώς η πρωταγωνίστρια γράφει ένα γράμμα για τον απαγωγέα της, εξιστορώντας την απαγωγή της και τα συναισθήματα της κατά τη διάρκεια αυτής. Είναι συγκλονιστικό βιβλίο, καλογραμμένο, με υπέροχη ιστορία. Η πλοκή εξελίσσεται με τρόπο ενδιαφέρον και ανακαλύπτουμε διάφορα πράγματα για το παρελθόν του απαγωγέα και του θύματος. Ο Τάι (απαγωγέας) είναι ένας χαρακτήρας που απλώς δεν μπορείς να μισήσεις. Δεν λέω ότι ήταν σωστό αυτό που έκανε, αλλά αν διαβάσετε το βιβλίο θα καταλάβετε. Η Τζέμα, η πρωταγωνίστρια, είναι δυναμική. Το τέλος είναι απρόβλεπτο και πραγματικά, ο τρόπος που αφηγείται η Τζέμα συγκλονιστηκός και ειλικρινής. Το βιβλίο είναι κάπως σοβαρό άρα οι νεότεροι ίσως το βρείτε βαρετό αλλά αν του δώσετε μια ευκαιρία δεν νομίζω να σας απογοητεύσει.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:
½ / ★ (3,5 στα 5)


-Κάλιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.