The Heir ~ Kiera Cass

Ιανουαρίου 01, 2016
Γεια σας!! Καλή Χρονιά σε όλους!!! Χαρούμενο το 2016 γεμάτο υγεία, χαμόγελα και ευτυχία σε όλους εύχομαι!! Είμαι και σήμερα εδώ ακόμα και στη γιορτή μου για να γράψω για ένα φανταστικό βιβλίο που τελείωσα τη τελευταία μέρα του 2015.

Το βιβλίο ονομάζεται The Heir και είναι της συγγραφέα Kiera Cass. Όσο για την ιστορία πριν ξεκινήσω να σας λέω την περιγραφή να πω πως αν δεν έχετε διαβάσει το The Selection, The Elite, The One που είναι τα τρία πρώτα βιβλία της σειράς και σας ενδιαφέρει να τα διαβάσετε τότε μην προχωρήσετε παρακάτω γιατί η ίδια η περιγραφή του βιβλίου είναι spoiler.




Είδος: Φαντασίας

Περιγραφή( μετάφραση )

H πριγκίπισσα Eadlyn μεγάλωσε ακούγοντας ατελείωτες ιστορίες για το πως οι γονείς της γνωρίστηκαν. Είκοσι χρόνια πριν, η America Singer συμμετείχε στην Επιλογή και κέρδισε την καρδιά του πρίγκιπα Maxon- και βρήκαν το χαρούμενο τέλος τους. Η Eadlyn πάντα έβρισκε την παραμυθένια ιστορία τους ρομαντική, αλλά δεν την ενδιέφερε να τη συνεχίσει. Αν ήταν στο χέρι της θα απέφευγε το γάμο όσο περισσότερο ήταν δυνατό.

Αλλά η ζωή μιας πριγκίπισσας δεν είναι ποτέ ολοκληρωτικά δική της και η Eadlyn δεν μπορεί να αποφύγει τη δική της Επιλογή- παρόλο τις έντονες διαμαρτυρίες της.

Η Eadlyn δεν περιμένει η ιστορία της να καταλήξει σε ρομάντζο. Αλλά από τη στιγμή που ξεκινάει ο διαγωνισμός, μια συμμετοχή μπορεί να κερδίσει τη καρδιά της Eadlyn, δείχνοντας της τις πιθανότητες να λέει ψέμματα στον εαυτό της-και αποδεικνύοντας ότι για να βρει το χαρούμενο τέλος της δεν είναι τόσο αδύνατο όσο εκείνη πίστευε.


                                                                                       Προσωπική εμπειρία

Δεν έχω πολλά να πω για το συγκεκριμένο βιβλίο. Είχα διαβάσει τα προηγούμενα βιβλία ( που να πω εδώ είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου σειρές η συγκεκριμένη) και μια πολύ καλή μου φίλη αποφάσισε να μου το αγοράσει για τα γενέθλια μου. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένη και έτσι μέσα σε δύο με τρεις μέρες το είχα τελειώσει. Και εδώ θέλω να κάνω τη διαπίστωση μου με τα βιβλία της Keira Cass: Τα βιβλία της σε ρουφούν μέσα τους, διαβάζονται πανεύκολα στα αγγλικά και η ιστορία τους είναι απλά μαγική. Μπορεί να φαίνονται παιδιάστικα ή κοριτσίστικα, αλλά διαβεβαιώνω πως δεν ισχύει αυτό. Η ιστορία είναι ρομαντική αλλά όχι παιδική.


Αξιολόγηση

Το βιβλίο δεν παρουσιάζει λάθη στη γραφή του ή κάτι άλλο, αλλά μόνο και μόνο για την πλοκή, την υπόθεση και όλο το πακέτο θα του έδινα 3.5/5 αστεράκια.

Επίσης παρακαλώ τη συγγραφέα επειδή συνεχίζεται η ιστορία να διορθώσει κάποια γεγονότα που ίσως είναι δυσάρεστα.

Όσο για το βιβλίο, όποιος έχει διαβάσει τα προηγούμενα βιβλία δεν είναι ανάγκη να το διαβάσει γιατί η ηρωίδα των πρώτων τριών βιβλίων είναι η America και η βασική ιστορία της τελειώνει στο τρίτο βιβλίο. Βέβαια για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν τι έγινε μετά την Επιλογή του Maxon, που βρίσκονται οι χαρακτήρες είναι κάτι επιπλέον και είναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις τους χαρακτήρες να έχουν μεγαλώσει. Δεν γίνεται συχνά σε βιβλία και είναι κάτι που μου άρεσε.


Τώρα διαβάζω το Harry Potter and the Chamber of Secrets. Μόλις τελειώσω η κριτική μου θα βρίσκεται εδώ!!

Φιλάκια,

~ Valia ( Books.and Diamonds)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.