Ο Άρχοντας Των Δαχτυλιδιών: Η Συντροφιά Του Δαχτυλιδιού- J.R.R. Tolkien

Ιανουαρίου 09, 2016
Hello guys! Είναι η Χρυσή και είμαι εδώ με την κριτική για ένα βιβλίο αυτή τη φορά.
Οι περισσότεροι θα το έχετε σίγουρα ακούσει, αλλά μόλις το διάβασα και δεν κρατήθηκα να μην κάνω κριτική.

Ο Άρχοντας Των Δαχτυλιδιών: Η Συντροφιά Του Δαχτυλιδιού- J.R.R. Tolkien




Είδος: Περιπέτειας, Φαντασίας


Περίληψη(Από το οπισθόφυλλο)






Στο μικρό χωριό του Σάιρ δεν έχει ξημερώσει ακόμα. Την ηρεμία της νύχτας διακόπτουν μόνο τα ροχαλητά των μικροσκοπικών Χόμπιτ που κοιμούνται ήσυχοι. Ο νεαρός Φρόντο, όμως, στριφογυρίζει νευρικ'α στο κρεβάτι του. "Τι μπελάς κι αυτός να έχω στην κατοχή μου το Ένα Δαχτυλίδι, τον πανίσχυρο εξουσιαστή όλως των Δαχτυλιδιών", σκέφτεται με το αθώο χομπιτο-μυαλό του. "Τι θα συμβεί αν ο Άρχοντας του Σκότους το ανακαλύψει; Πρέπει να το εξαφανίσω αμέσως!".
Πράγματι, μαζί με τους συντρόφους του ξεκινά ένα επικίνδυνο ταξίδι στη χώρα του εχθρού, στη Μόρντορ, για να καταστρέψουν το Δαχτυλίδι στο βουνό της Φωτιάς. Δεν σκέφτηκαν όμως ότι τίποτα δεν ξεφέυγει από τις δυνάμεις του Κακού. Έτσι δέχονται επίθεση από τους στρατιώτες Ορκ...


Προσωπική εμπειρία

Μπήκα σε αυτό το ΥΠΈΡΟΧΟ fandom με τη βοήθεια του πατέρα μου, ο οποίος ήταν χρόνια φαν της τριλογίας και από όταν ήμουν μικρή τον θυμάμαι να κάθεται στον καναπέ και να προσηλώνεται μέχρι αργά τη νύχτα στην τηλεόραση κάθε φορά που παιζόταν στην τηλεόραση κάποια από τις ταινίες Lord Of The Rings. Ωστόσο, τότε δεν ήμουν φαν της φαντασίας και έτσι υποστήριζα ότι δεν θα μου άρεσαν οι ταινίες και ότι ήταν τρομακτικές. 
Τώρα, λοιπόν, που μεγάλωσα και η φαντασία είναι το αγαπημένο μου είδος, έδωσα μια ευκαιρία στην ιστορία και είδα την πρώτη ταινία και τη λάτρεψα. Έτσι, ξεκίνησα να ασχολούμαι πιο πολύ με την ιστορία αυτή και δανείστηκα το πρώτο βιβλίο από ένα φίλο μου. Αν νόμιζα πως η ταινία ήταν φανταστική, το βιβλίο είναι απλά ΥΠΈΡΤΑΤΟ! 

Αξιολόγηση

Εξαιρετικό βιβλίο.Ο συνδυασμός δράσης και περιπέτειας με ένα high fantasy background δημιουργεί μια ανεπανάληπτη πλοκή, που κεντρίζει το ενδιαφέρον και κάνει τον αναγνώστη να διψάει συνεχώς για παραπάνω. Το γράψιμο του Tolkien είναι απλά φανταστικό. Είναι αρκετά παραστατικό, αλλά όχι έως το σημείο να καθίσταται βαρετό. Είναι αρκετό για να κάνει τον αναγνώστη να φαντάζεται πως ο ίδιος βρίσκεται σε αυτά τα πανέμορφα και μαγικά μέρη, δάση, βουνά και πεδιάδες και συνομιλεί με διάφορα μυθικά πλάσματα, ξωτικά, νάνους, βασιλείς... Όταν διαβάζει αυτό το βιβλίο, κανείς φαντάζεται τον εαυτό του ως σύντροφο των πρωταγωνιστών στο επικίνδυνο ταξίδι τους ενάντια στον κακό άρχοντα Σάουρον και τους σκοτεινούς του συντρόφους. Τέλος, οι μάχες μέσα στο βιβλίο είναι απλά ΕΠΙΚΈΣ!!  Για εμένα αξίζει το 5αρι, αλλά θα του βάλω ένα 4,5 εξαιτίας του μεγέθους του, που ίσως κουράσει κάποιους αναγνώστες (εγώ προσωπικά πιστεύω ότι όσο πιο μεγάλο ένα βιβλίο, τόσο το καλύτερο ;) )

Βαθμολογία: ½ / ★ (4,5/5)

So, αυτό ήταν!
Σκέφτομαι να γράψω κριτικές και για την ταινία, καθώς και για το prequel της τριλογίας (βιβλίο+ταινίες), ονόματι Χόμπιτ.

Μέχρι τότε, may the Force be with you my fellow fangirls/fanboys! (seriously πρέπει να σταματήσω να λέω αυτή τη φράση :3 )

-Chrissy


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.